تاریخ برای تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق تکرار شد

اتفاقی که امروز برای تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل عراق رخ داد در سال ۲۰۱۵ هم تکرار شده بود.

تاریخ برای تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق تکرار شد

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز (پنجشنبه) در آخرین بازی خود در چارچوب دور رفت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا مقابل عراق در ورزشگاه بین المللی امان اردن صف آرایی کرد که در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

مسعود شجاعی که در نیمه اول دیدار مقابل عراق از داور سریلانکایی این بازی یک کارت زرد دریافت کرده بود، در لحظات پایانی با دریافت دومین کارت خود، از زمین اخراج شد. شجاعی در دقیقه ۸۲ قصد داشت توپ را روی هوا از بالای سر امجد عطوان عبور دهد اما در ادامه ضربه پایانی اش به پای بازیکن عراقی برخورد داشت که داور با قطع بازی و اعلام خطا، یک کارت زرد به شجاعی داد و او را از زمین بازی اخراج کرد.

البته ۱۰ نفره شدن ایران در لحظات پایانی باعث خودباوری بیشتر عراق برای نزدیک شدن به دروازه ایران شد و در نهایت نیز روی یک ضربه ارسالی از کرنر، علیرضا بیرانوند تسلیم  و عراقی‌ها به دومین گل خود دست یافتند. مسعود شجاعی پس از اخراج در این بازی دیدار بعدی تیم ملی مقابل هنگ کنگ را از دست داد.

این اتفاق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ هم رخ داد و پس از اینکه مهرداد پولادی اخراج شد، ایران در ضربات پنالتی مغلوب عراقی‌ها شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها