ویلموتس حرفه‌ای نیست

فرشاد کریمی گفت: باید اتاق فکری با حضور بزرگان فوتبال ایران تشکیل و تصمیم جدیدی گرفته شود.

 ویلموتس حرفه‌ای نیست

فرشاد کرمی، کارشناس فوتبال کشورمان  درباره شکست تیم ملی ایران مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار کرد: این نتیجه پیش‌بینی می‌شد. تیم ایران بی‌برنامه بازی می‌کرد و اصلا سازماندهی تیمی به خصوص در بخش دفاعی نداشتیم. رو‌زهای سختی را در پیش  خواهیم داشت. از ۸ گروهی که وجود دارد، فقط ۴ تیمِ دوم صعود می‌کند. بی‌برنامه بودن در زمین و نداشتن استراتژی باعث باخت ایران در این بازی شد.

باید درباره سرمربی تیم ملی تجدید نظر شود/ ویلموتس حرفه‌ای نیست

فکر نمی‌کنم با ویلموتس به نتیجه برسیم

کرمی ادامه داد: باید فکر جدیدی بکنیم، چرا که من فکر می‌کنم باید درباره ویلموتس تجدید نظر شود. قبلا هم گفته بودم که اگر  از مربیان ایرانی استفاده کنیم، بهتر است. باید به سرعت اتاق فکری تشکیل شود. باید تصمیم گیری کنیم، چرا که من فکر نمی‌کنم با ویلموتس به نتیجه برسیم. بزرگان فوتبال باید یک هم فکری انجام دهند.

وقتی استقلال می‌باخت، استراماچونی حرف از پول نمی‌زد

سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران درباره انتقادی که از ویلموتس به خاطر برگزاری دیرهنگام اردوی اخیر تیم ملی می‌شود، بیان کرد: ویلموتس مربی غیرحرفه‌ای است. مربی زمانی می‌تواند به مسائل مالی اعتراض داشته باشد، که نتیجه هم بگیرد. استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال  وقتی که می‌بَرد، حرف از مطالباتش می‌زند. وقتی استقلال بازی هایش را می‌باخت، از مطالبات و بحث مالی شکایت نمی‌کرد. ایران به بحرین باخت، اما ویلموتس درخواست پرداخت کردن مطالباتش را می‌کرد.

باید درباره سرمربی تیم ملی تجدید نظر شود/ ویلموتس حرفه‌ای نیست


ادامه دادن با ویلموتس منجر به روز‌های بدتر از این هم می‌شود

او در پاسخ به این سوال که ویلموتس از لحاظ قراردادی  حتی پس ازباخت هم می‌تواند به پرداخت نشدن حق و حقوقش اعتراض داشته باشد، گفت: قبل از مهمترین بازی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ عنوان کردن این حرف‌ها درست نبود. حالا ما عراق را هم در بازی برگشت شکست بدهیم، بازهم یک امتیاز از آن‌ها کم داریم. من متاسفم، اما ادامه دادن با ویلموتس منجر به روز‌های بدتر از این هم می‌شود. قبل نیز،  چنین روز‌هایی را پیشبینی کرده بودم. با این مربی نتیجه نخواهیم گرفت.

رضایی در ۲ دقیقه می‌تواند معجزه کند؟

کرمی درمورد تعویض‌های ویلموتس دربازی با عراق اظهار کرد: دقیقه ۸۸ کاوه رضایی را به جای آزمون وارد زمین کردیم. هر تعویض فلسفه‌ای باید داشته باشد. چه فلسفه‌ای پشت تعویض دقیقه ۸۸ وجود دارد؟ رضایی در ۲ دقیقه می‌تواند معجزه کند؟ ترکیب ابتدایی تیم هم ناهماهنگ دیده می‌شد.   ترکیب امید ابراهیمی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، محمد محبی و مهدی طارمی ترکیب همگونی نیست. الآن می‌بینم همه کارشناسان فوتبال انتقاد می‌کنند.

باید به دنبال صعود از گروه‌مان به عنوان تیم دوم باشیم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: باید این شکست را فراموش کنیم. صعود مان از این گروه قابل پیش بینی نیست. عراق با بحرین با هم بازی دارند. حالا باید از بحرین انتظار داشته باشیم از عراق امتیاز بگیرد و خودمان  باید به دنبال صعود از این گروه، به عنوان تیم دوم باشیم. این موضوع دور از دسترس نیست. تمام تمرکزمان را باید روی گلزنی بالا به کامبوج و هنگ کنگ بگذاریم و با تفاضل گل بالا کار را تمام کنیم. چرا که تفاضل گل بالا می‌تواند به نفع مان باشد. انتقاد‌ها برای موفقیت مطرح می‌شود چرا که نرفتن به جام جهانی را یک فاجعه می‌دانم. فوتبال شور ملی را در کشور ایجاد می‌کند و نرفتن تیم ملی به جام جهانی نگران کننده خواهد بود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها