انتقاد کارشناس عراقی از انتخاب اردن برای بازی با ایران

یکی از کارشناسان فوتبال عراق انتخاب اردن برای میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران را نادرست دانست و گفت: بهتر بود کشوری انتخاب می‌شد که از نظر آب و هوایی شبیه به عراق بود.

انتقاد کارشناس عراقی از انتخاب اردن برای بازی با ایران

تیم های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت ۱۷:۳۰ پنجشنبه این هفته در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا در اردن به مصاف هم می روند.

عباس عطیه سرمربی تیم فوتبال کهربا عراق از فدراسیون فوتبال عراق به خاطر انتخاب اردن به عنوان میزبان دیدار با ایران انتقاد کرد و گفت که این انتخاب غیر کارشناسی و بدون مطالعه بوده است.

عطیه گفت: انتخاب ورزشگاه بین المللی اردن تصمیم بدی بود. شرایط آب و هوایی ایران و اردن بسیار به هم شبیه است و بهتر بود فدراسیون فوتبال عراق کشوری را انتخاب می کرد که از این نظر شبیه به کشورمان بود تا کارمان راحت تر شود.

کارشناس فوتبال عراق یادآور شد: تیم ایران در دیدار مقابل بحرین به خاطر رطوبت هوای این کشور شکست خورد و انرژی زیادی از دست داد. ما هم باید این موضوع را در بازی با ایران لحاظ می کردیم.

عطیه در پایان گفت: البته من خوشبین هستم. تیم ما باید حداقل ۴ امتیاز از بازی با ایران و بحرین به دست بیاورد و قادر به انجام این کار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها