پدیده نو ظهور لرستانی در تیم مهدی مهدوی کیا + عکس

استان لرستان سرشار از استعداد و پدیده هایست که اگر حمایت های کافی و لازم از آن ها شود میتوانند در عرصه های آسیایی جهانی و بین المللی درخشش خیره کننده داشته باشند .

پدیده نو ظهور لرستانی در تیم مهدی مهدوی کیا + عکس

نمونه بارز این استعداد ها نونهال فوتبالیست خرم  آبادیست که در رشته فوتبال به فعالیت می پردازد. 

علی عزیزی متولد 1385/5/12 از محله اسد آباد است جایی که بازیکنان خلاق و بزرگی همچونه  ایرج باباعباس احمد جاودانه، شاه عباس بیرانوند، سعید و محسن بیات ،مراد شعبان، مجید صالحی ،ابراهیم یار احمدی، وحید بابایی ،محمود خدادادی ،نادر نادرپور، برادران منصوریان ،سینا ایلامی، سجاد سپهوند، فتح الله حسنوند(نماینده اسبق مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی) ،محمد میرزایی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران ،علی ولی نژاد سرمربی تیم امید های خیبر خرم آباد واکبر حسنوند از مربیان پایه استان که همگی از این محله قدیمی هستند .

علی عزیزی الفبای فوتبال خود را زیر نظر زنده یاد عزیز سلیمانی و بهنام بیرانوند از مدرسه ی فوتبال سایپا آغاز سپس در تیم های سایپا طلایی پوشان و پاسارگاد خرم آباد ومنتخب استان بازی کرده وی در پست مهاجم بازی میکند که از استعداد بالقوه وشم گلزنی خوبی برخوردار است که جدا از هوش بالا بسیار تکنیکی سرعی و از قدرت دوندگی بالایی برخوردار است به طوری که هر موقع به ترکیب تیمش به میدان میرود بازیکن موئثر و تاثیر گذار است.

وی در پیروزی های تیمش نقش کلیدی دارد وی به تازگی به تیم کیا که سرمربی گری آن بر عهده مهدی مهدوی کیا بازیکن اسبق تیم ملی هامبورگ آلمان و بوخوم و پرسپولیس  پیوسته است. 

پدیده نو ظهور لرستانی در تیم مهدی مهدوی کیا

 

به طوری که در این تیم که در هشت بازی به میدان رفته است 16 گل به ثمر رسانده است مهدوی کیا از او اینچنین تعریف می کند عزیزی از استعداد هاییست که اینده ی فوتبال ایران را می سازند و یکی از بهترین های ایران است چه از نظر اخلاقی و چه از نظر فنی بسیار مستعدد و تکنیکی و باهوش است که هرکس به تماشای بازی او می نشیند از بازی وی لذت می برد .

عزیزی می گویدآرزویم بازی کردن در تیم پرسپولیس است وی الگوی ورزشی خود را در ایران وحید امیری و در خارج مسی می داند . 

وی گفت : از تمامی مربیانی که برایم زحمت کشیده اند تشکرمی کنم از جمله بهزاد پشتدار، روزبه خمان ،سعید سپهوند ،چنگیز اسماعیلی ،امین پارسا، احسان ترابی و  مهدی نظری  همیشه از آنها به نیکی یاد می کند و در پایان تشکر ویژه ی از پدر و مادرش دارد و برای آن ها در همه حال ارزوی سلامتی را دارد و امیدوار است روزی بنواند تمام محبت هایشنان را جبران و ارزویم خوشبختی انهاست

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها