در باشگاه استقلال چه خبر است؟

تیم فوتبال استقلال با وجود کسب نتایج خوب روز‌های پر حاشیه‌ای را پشت سر می‌گذارد.

در باشگاه استقلال چه خبر است؟

باشگاه استقلال این روزها با وجود کسب نتایج فوق العاده در لیگ برتر و جام حذفی از لحاظ مدیریتی و مالی روزهای بحرانی را پشت سر می گذارد و همین امر می تواند به یک دست انداز بزرگ‌ در راه تحقق رویای بزرگ بازیکنان و کادرفنی این تیم تبدیل شود‌‌.

در باشگاه استقلال چه خبر است؟

امیرحسین فتحی که در روزهای برد تیمش مدام شعار "حیا کن، رها کن" می شنود با استفاده از اهرم هایی مانند انتخاب مشاوران پرتعداد به نظر می رسد قصد دارد، اداره امور باشگاه را به سامان برساند، اما راهی که آقای مدیرعامل پیش گرفته به ترکستان می رسد.

صورت های غیر شفاف مالی و مشخص نبودن نحوه مصرف بودجه و درآمدهای باشگاه به آفت بزرگی برای مدیران باشگاه استقلال تبدیل شده و این موضوع پس از بازی با صنعت نفت منجر به انفجار استراماچونی و شاگردانش شده است.

جرقه ای که سرمربی ایتالیایی در نشست خبری پس از پیروزی ۵ بر صفر تیمش مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ زد بازیکنان آبی پوش را به آتش کشاند تا آنها که حسابی از نحوه دریافت مطالبات شان شاکی هستند، پس از سه روز تعطیلی، تمرین روز گذشته را تحریم کنند.

شاگردان استراماچونی از ساعت ۱۶ روز گذشته در زمین‌ مجموعه ورزشی انقلاب جمع شدند اما طبق صحبتی که با وریا غفوری، کاپیتان شان داشتند در نهایت از او خواستند مشکلات مالی را با مدیران باشگاه در میان بگذارد تا پس از بهبود شرایط، دور جدید تمرینات خود را آغاز کنند. کادرفنی هم مخالفتی با این تصمیم بازیکنان نداشتند.

در باشگاه استقلال چه خبر است؟


آبی پوشان به شدت از میزان دریافتی شان در این فصل و البته ابهام های مالی باشگاه ناراضی هستند و برای آنها قابل قبول نیست که با وجود درآمد نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومانی که از ابتدای حضور فتحی به جز دریافت کمک از حامی مالی به حساب باشگاه واریز شده است تاکنون مدیران نتوانسته اند ضمن تسویه کامل مطالبات فصل پیش به قول و قرارهای امسال هم عمل کنند.

هرچند بازیکنان استقلال مدعی هستند بیشترین میزان دریافتی بین نفرات تیم در این فصل پنج درصد بوده اما هادی مباشری، معاون پشتیبانی باشگاه هم مدعی است به جز مهدی قائدی، فرشید باقری و محسن کریمی سایر نفرات برای قرارداد امسال خود بین ۸ تا ۳۵ درصد دریافت کرده اند که این ادعاها بسیار متناقض است.

به هر حال مسئولان استقلال به بازیکنان و البته استرا و کادرش قول داده اند تا پایان این هفته بخش دیگری از مطالبات شان را پرداخت کنند و حتی برای این کار مدام با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان صحبت کرده و خواستار مساعدت او هستند.

در باشگاه استقلال چه خبر است؟

از مهلت ۲ هفته ای سرمربی ایتالیایی به مدیران استقلال پنج روز می گذرد و اگر تا ۹ روز دیگر این مشکل برطرف نشود آنگاه شاید تهدید استراماچونی عملی شود. هرچند در این میان زمزمه هایی هم درباره پیشنهاد باشگاه اودینزه به این مربی و ارسال نامه دریافت نشدن پول به فیفا از سوی او شنیده می شود که مدیران باشگاه این مسائل را رد می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها