دورانی که بایرن مونیخ به هر طریقی قهرمان می‌شد، تمام شده است

اسطوره باشگاه بایرن مونیخ معقتد است دورانی که بایرن مونیخ به هر طریقی قهرمانی را از آن خود می‌کرد، تمام شده است و این تیم باید بازی‌های سطح بالایی را از خود ارائه کند.

دورانی که بایرن مونیخ به هر طریقی قهرمان می‌شد، تمام شده است

اولیور کان در تازه‌ترین اظهارنظر خود در خصوص وضعیت کنونی بایرن مونیخ و فراز و نشیبی که این تیم در فصل جاری داشته، اظهار داشت: دورانی که بایرن مونیخ به هر طریقی در بازی‌های خود به پیروزی می‌رسید و قهرمانی را از آن خود می‌کرد، تمام شده است. فوتبال حالا تکامل یافته و تماشایی‌تر شده است. امروزه تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند، می‌خواهند بازی جذابی را ببینید. این البته بخشی از فلسفه بایرن مونیخ است، تسلط بر بازی، ارائه بازی جذاب و هجومی. شما در بایرن سرعت و سطح فنی را مشاهده می‌کنید که در تیم‌های دیگر نمی‌توانید ببینید. انتظارت از بایرن بالاتر رفته و سرمربی باید چنین فوتبالی را به نمایش بگذارد.

اولیور کان که قرار است اول ژانویه 2020 به هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ ملحق شود و با پایان یافتن قرارداد کارل هاینتس رومنیگه در تاریخ 31 دسامبر سال 2021 جانشین وی در پست مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ شود، همچنین درباره گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب جانشین نیکو کواچ اظهار داشت: به اعتقاد من مهم است که از نام‌های بزرگ فاصله بگیریم. باید به این فکر کنیم که بایرن مونیخ به دنبال ارائه چه نوع فوتبالی است و چه مربی‌ای مناسبش است. باید هدایت تیم به کسی سپرده شود که بتواند دوره‌ای جدید را در این باشگاه شکل دهد. این موضوعی است که باید رویش به خوبی فکر شود.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها