پشت پرده سکوت مرگبارمدیران پس از تهدید استراماچونی

بازیکنان و استراماچونی به شدت از شرایط باشگاه ناراضی هستند و توقع دارند بعد از نتایج اخیر حداقل بخشی از مطالبات‌شان پرداخت شود. پشت اعتراض استراماچونی در واقع خواسته بازیکنانی بود که به سرمربی گفته بودند با این شرایط نمی توانند روی تمرینات تمرکز کنند.

پشت پرده سکوت مرگبارمدیران پس از تهدید استراماچونی

تمام مدیران باشگاه استقلال درست در شرایطی که هواداران از آنها جواب می‌خواهند، سکوت کرده‌اند. از امیرحسین فتحی گرفته تا خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال و کامران منزوی بعد از تهدید به استعفای استراماچونی کوچکترین واکنشی نشان نداده و تصمیم گرفته اند سکوت کنند.

تلاش خبرنگار ما هم برای گفت و گو با هر سه این مدیران بی نتیجه ماند و هیچکدام پاسخگوی تماس ها نبودند.

بازیکنان و استراماچونی به شدت از شرایط باشگاه ناراضی هستند و توقع دارند بعد از نتایج اخیر حداقل بخشی از مطالبات‌شان پرداخت شود.

در واقع پشت پرده  اعتراض استراماچونی خواسته بازیکنانی بود که به سرمربی گفته بودند با این شرایط نمی توانند روی تمرینات تمرکز کنند.

نکته قابل توجه این است که از سوی رسانه رسمی باشگاه استقلال هم هنوز واکنشی به تهدید استراماچونی صورت نگرفته است تا این مسئله کمی عجیب به نظر برسد. به هر حال طبق گفته استراماچونی او تا دو هفته صبر خواهد کرد و در صورتی که مطالباتش پرداخت نشود از این باشگاه جدا می شود.

سکوت امیر حسین فتحی البته با انتقادات هواداران استقلال همراه شده است. آنها با طعنه به مدیرعامل باشگاه‌شان می‌گویند اگر دیروز خبر استعفایش منتشر می‌شد بلافاصله با رسانه‌ها مصاحبه می‌کرد و این خبر را تکذیب می‌کرد اما حالا که سرمربی تیم به صراحت از او انتقاد کرده و حتی تهدید به استعفا هم کرده است، خبری از واکنش جناب مدیرعامل نیست.

 

منبع: خبر آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها