منصوریان: باید به احترام دنیزلی ایستاد

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: فردا بازی سختی برابر ماشین سازی پیش رو داریم.

منصوریان: باید به احترام دنیزلی ایستاد

علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ماشین‌سازی اظهار داشت: فردا روز سختی داریم. ماشین سازی بازیکنان جوانی دارد و رسول خطیبی تیم خوبی را آماده کرده است. ماشین سازی جزو 3، 4  تیم لیگ برتر است که خوب بازی می‌کند.

وی گفت: ما هم آماده هستیم و هفته گذشته اولین برد خود برای شاهین بوشهر را کسب کرده و تلاش می‌کنیم این روند را در بازی فردا هم ادامه دهیم. با اینکه می‌دانیم کار سختی را در پیش داریم، اما سعی می‌کنیم با بازی خوب فنی، به پیروزی در برابر ماشین‌سازی دست یابیم.

منصوریان گفت: ما هم در جلو زمین و هم عقب با بدشانسی مواجه بودیم. ما در ایجاد موقعیت‌های خوب و تک به تک مشکلی نداریم، اما در زدن ضربات آخر مشکل داشته و موقعیت‌های زیادی را برای گلزنی از دست دادیم و در خط حمله هم بعد از لیگ قهرمانان آسیا با معضلی مواجه شدیم که در 2 هفته اخیر آن را برطرف کردیم.

وی گفت: از بابت داوری هم متضرر شدیم. البته، اعتقاد داریم باید از داوران حمایت کرد تا بتوانند در زمین و در آرامش سوت زنند، اما در شش، هفت بازی اول از بابت داور نزدیک به 10 امتیاز متضرر شدیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: ما فردا برای کسب 3 امتیاز وارد میدان می‌شویم و کار سختی را برابر تیم خوب ماشین‌سازی داریم. تلاش می‌کنیم به برتری برسیم و به اندازه کافی امتیاز از دست دادیم و باید با تلاش مضاعف فردا 3 امتیاز این بازی را کسب نمایم.

منصوریان با رد اینکه تیم ماشین‌سازی قطب دوم فوتبال تبریز است، گفت: تا جایی که اطلاع دارم ماشین‌سازی یک سال زودتر از تیم تراکتور تشکیل شده است. زمانی که ناصرخان حجازی سرمربی تیم بود، در باغشمال با استقلال به مصافش رفتیم که ورزشگاه کاملا پر بود. چه بسا در بازی‌هایی تماشاگر ماشین‌سازی بیشتر از تراکتور بود و بهتر است بگویم تراکتور و ماشین هر 2 قطب اول فوتبال تبریز هستند.

وی گفت: در 10 سالی که فوتبال تبریز در سطح اول ایران تیم نداشت و تراکتور و ماشین‌سازی در افت بودند، هر کدام اول صعود می کرد، شرایط بهتری می‌داشت. ماشین‌سازی تیم قابل احترامی است که در این سال ها به آن کم توجهی صورت گرفته است.

وی گفت: در اصفهان تیم بزرگ‌تر و کوچک‌تر نداریم و هر 2 تیم سپاهان و ذوب‌آهن از افتخارات این شهر هستند. ذوب‌آهن از زمان لیگ تخت جمشید حضور داشته و اگر در سال‌های اخیر عملکرد 2 تیم متفاوت است، به خاطر هزینه کردها است. در 10 سال اخیر سپاهان در لیگ برتر به چند قهرمانی دست یافته و ذوب‌آهن نیز در جام حذفی قهرمان شده و هر 2 تیم در آسیا نایب قهرمان شده است.

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: من به تمامی کنفرانس‌های خبری پیش از بازی تیم به احترام خبرنگاران حضور می‌یابم و امروز اگر با تاخیر به کنفرانس رسیدم به دلیل مسیر عجیبی بود که راننده ما را آورد و از این بابت پوزش می‌خواهم.

منصوریان گفت: معتقدم ارزش و اعتبار ماشین‌سازی و جایگاه‌اش از وضعیت فعلی خیلی بالاتر است. اگر به این تیم هم به اندازه تراکتور توجه شود، شاهد ظهور این تیم به عنوان قطب شمالغرب کشور خواهیم بود.

وی در مورد تحریم‌های اخیر کنفرانس‌های خبری گفت: در هیچ کجای دنیا این چنین اتفاقاتی صورت نمی‌گیرد و چه از سوی مربی و چه از سوی خبرنگاران و باید کنفرانس‌های خبری 24 ساعت قبل از بازی برگزار شود و قوانین سختی علیه تحریم کنندگان وضع شود. به نظر من حتی شب هم شده کنفرانس های خبری برگزار شود تا نظرات و ایده های مربیان، پیش از بازی مشخص شود.

وی در مورد تحریم کنفرانس دنیزلی گفت: در زمان بازی ما هم در کنفرانس خبری حضور نداشتند که تایمش طوری بود که موفق به حضور نشدند. اگر این اقدام چندین بار هم تکرار می‌شد، باید به احترام دنیزلی ایستاد زیرا مربی بزرگی است که 3 قهرمانی در ترکیه را کسب کرده و باید مهمان نوازی از این مربی بزرگ صورت می گرفت.

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: اسم تیم‌های عربی در وقت‌کشی و ضد فوتبال بد در رفته است. در سال‌های اخیر تیم‌های عربی در آسیا بازی‌های خوبی را برگزار می کنند و متاسفانه در فوتبال ما شاهد وقت کشی ها متعدد هستیم و باید در این مورد فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

منصوریان گفت: در خاتمه از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه بابت حمایت‌هایشان تشکر می کنم. سال گذشته هم همین وضعیت را داشتیم و حمایت کردند و امسال هم تلاش می‌کنیم از این شرایط عبور کرده و جزو تیم‌های بالای جدول قرار گیریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها