غلامی: با صلاح دید پزشکان تمرین نکردم

مدافع باشگاه استقلال گفت: مصدومیتی در آخر بازی استقلال با صنعت نفت برایم پیش آمد که ترجیح دادند چند روزی فیزیوتراپی کنم.

غلامی: با صلاح دید پزشکان تمرین نکردم

عارف غلامی در حاشیه تمرین امروز تیم امید ایران درباره اینکه چرا همراه این تیم تمرین نمی کند، اظهار داشت: مصدومیتی در آخر دیدار استقلال با صنعت نفت برایم پیش آمد که با صلاحدید کادر فنی امید و استقلال، ترجیح دادند چند روزی فیزیوتراپی کنم تا با آمادگی کامل در بازی حضور پیدا کنم.

وی در پاسخ به سوال که آیا به بازی با اندونزی می رسد، گفت: مسلما من نمی توانم نظر بدهم. باید ببنیم نظر کادر پزشکی چیست. مشغول فیزیوتراپی هستم تا بتوانم در چند روز آینده به شرایط مطلوب برسیم.

وی درباره اینکه سرمربی تیم ملی امید عنوان کرده اگر بازیکنان این تیم به تیم بزرگسالان دعوت شوند با تاج و ویلموتس صحبت می کند و درخواست می کند تا در تیم ملی امید بمانند، گفت: همیشه آدم دوست دارد پله های ترقی را برود و این چیزی طبیعی است. ولی الان در خدمت تیم امید هستم و مطمئنا تمام فکرم اینجاست که بتوانیم اتفاقی تاریخی را رقم بزنیم. در شرایط کنونی همه بر این نظر هستند که به همراه تیم ملی امید باشم. همین که نظر کادر فنی امید روی من مثبت بوده، جای شکر دارد.

غلامی افزود: دیدید که 2 تا از بازیکنانی که به تیم بزرگسالان دعوت شدند، الان با تیم امید تمرین می کنند. این نشان می دهد که همدلی و برنامه ریزی دقیقی وجود دارد که امیدوارم تداوم داشته باشد تا بازی های دی ماه با برنامه ریزی بهتر طوری باشد که بازیکنان هم تیم ملی را داشته باشند و هم باشگاه خود را.

غلامی در پاسخ به اینکه حریفان ایران در مرحله نهایی المپیک را چگونه می بیند، گفت: آنطور که ما فیلم های بازی ها را دیدیم، نسبت به قبل پیشرفت کرده و فکر می کنم که در گروه سختی قرار گرفتیم اما ایران همیشه ایران است. در تیم ملی جوانان هم بودیم و به جام جهانی صعود کردیم. همه کارشناسان اعتقاد داشتند که گروهمان در جام جهانی خیلی سخت بود اما از پس آن برآمدیم.

بازیکن تیم امید ایران درباره شرایط مالی این تیم و اینکه پاداشی گرفتند، عنوان کرد: در کل کشور شرایط اقتصادی خراب است و فدراسیون نیز از این موضوع مستثنی نیست. ذهنیت بازیکنان بیشتر روی صعود است. پاداش آنچنانی ندادند اما هر اردوی خارجی که داریم، فدراسیون مقداری را درنظر می گیرد که به اندازه پول تو جیبی است. تیم بزرگسالان تیم اول کشور است و قابل قیاس با تیم امید نیست. نمی شود پاداش این دو تیم را مقایسه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها