پیکان - سایپا؛ کم تماشاگرترین دربی جهان برای تک رقمی شدن!

در ادامه هفته دهم لیگ برتر پنجشنبه دو تیم پیکان و سایپا در ورزشگاه شهدا شهر قدس به مصاف یکدیگر می روند.

پیکان - سایپا؛ کم تماشاگرترین دربی جهان برای تک رقمی شدن!

در ادامه هفته دهم لیگ برتر روز پنجشنبه ساعت 15:30  در ورزشگاه شهدا شهر قدس شاید کم تماشاگر ترین دربی جهان فوتبال برگزار شود! مسابقه بین دو تیم خودرو ساز فوتبال ایران که امکانات مناسبی دارند و به معنای واقعی باشگاه هستند با این حال این دو باشگاه هوادار ندارند اما در این سال ها بازیکنان خوبی را پرورش داده اند و به فوتبال کشور معرفی کرده اند.

پنجشنبه هم صف آرایی این دو تیم مقابل هم می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد. هر دو تیم 9 امتیازی هستند ولی پیکان به لطف تفاضل گل بهتر در رده دهم جدول ایستاده و سایپا دوازدهم است. نارنجی پوشان تهرانی بعد از 4 باخت متوالی دو مساوی خوب مقابل مدعیان قهرمانی گرفتند و سپاهان و شهر خودرو را متوقف کردند. پیکان هم بعد از دو باخت متوالی با پیروزی مقابل ذوب آهن و تساوی با گل گهرسیرجان شرایط پایدارتری پیدا کردند. 

مسابقه دو تیم تقابل دو مربی از دو نسل متفاوت فوتبال ایران است. حسین فرکی که خودش در سایپا هم مربیگری کرده و ابراهیم صادقی سرمربی کنونی سایپا که شاگرد فرکی هم بوده است. دو تیم برای رسیدن به شرایط بهتر تلاش می کنند برنده این مسابقه می تواند به رده نهم جدول صعود کند و تک رقمی شود.  

اسامی داوران مسابقه پیکان و سایپا:

داور: محمدرضا اکبریان

 

کمک ها: بهزاد پناهی - علی رعیت

 

کمک داوران اضافی: مرتضی منصوریان - احمد محمدی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها