مهاجم شاهین بوشهر : بعد از تمرین باید به خانه برویم تا دوش بگیریم

سعید کریمی، هافبک-مهاجم تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: تیم ما مشکلات زیادی دارد و دلم برای هواداران شاهین می‌سوزد.

مهاجم شاهین بوشهر : بعد از تمرین باید به خانه برویم تا دوش بگیریم

سعید کریمی در ارتباط با وضعیت بحرانی شاهین بوشهر گفت: نمی‌دانم باید چه حرفی بزنم و چه چیزهایی را بگویم. اگر حرفی بزنیم ممکن است جریمه شویم، اما واقعاً دلم برای هواداران شاهین می‌سوزد. آرزوی همه بازی‌مان این است که تیم هیچ مشکل و حاشیه‌ای نداشته باشد، اما باور کنید شرایط سخت است.

وی افزود: ما حتی زمین تمرین مناسبی هم نداریم و چون دوش نیست باید به خانه برویم تا دوش بگیریم. بعد از بازی با ذوب‌آهن هم تیم با اتوبوس به بوشهر برگشت و نباید تیمی که در لیگ برتر است با چنین مشکلی مواجه شود.

 هافبک-مهاجم تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تأکید کرد: معمولاً وقتی تیمی با بحران مواجه می‌شود برخی اقدامات صورت می‌گیرد تا مشکلات کمتر شود و بازیکنان هم روحیه بگیرند، اما در شاهین شرایط بسیار سخت است و خیلی از مشکلات هم حل نشده است. واقعاً هواداران شاهین گناه دارند که تیم‌شان در چنین وضعیتی قرار دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول دارد شاهین جزو گزینه‌های اصلی سقوط است؟» عنوان کرد: اصلاً دوست ندارم به چنین موضوعی فکر کنم و بازی‌های زیادی باقی مانده است. دوست دارم آینده روشنی در انتظار شاهین باشد و امیدوارم مشکلات برطرف شود. حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد، اما ما دوست داریم شاهین آرامش داشته باشد.

کریمی که فصل آینده هم بازیکن زیر 21 سال محسوب می‌شود در خصوص احتمال بازگشت به پرسپولیس تصریح کرد: تا پایان این فصل با شاهین قرارداد دارم و تمام فکرم درگیر این تیم است. پرسپولیس هم تیم سابقم است و برای آنها آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم هر اتفاقی برای من و شاهین رخ می‌دهد خیر باشد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها