حمایت خوردبین از حضورسید جلال در ترکیب پرسپولیس

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از نحوه چینش و ترکیب این تیم در دیدار با فولاد خوزستان، گفت: امیدوارم جذب مهاجم جدید در پرسپولیس دوباره دست دلال‌ها نیافتد.

حمایت خوردبین از حضورسید جلال در ترکیب پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر موفق شد روز گذشته در خوزستان با نتیجه یک بر صفر تیم فولاد را شکست بدهد.

محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس و سرپرست سابق این تیم درباره این مسابقه گفت: گابریل کالدرون روز گذشته در نحوه چینش بازیکنان و ترکیب تیم خوب عمل کرده بود؛ بخصوص با بازگرداندن کاپیتان تیم یعنی سیدجلال که حضورش هم به بازیکنان دیگر روحیه داد و هم مدیریتش در زمین مشهود بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از گل خوب دفاع کرد. البته در ضد حملات هم موقعیت هایی داشت که می توانست به گل برسد ولی در مجموع عملکرد تیم قابل قبول بود.

«پرسپولیس در حال حاضر سه مدافع وسط آماده یعنی سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان را در اختیار دارد. فکر می کنید کالدرون باید به چه نحوی از این بازیکنان استفاده کند که پرسپولیس متضرر نشود؟» خوردبین در پاسخ به این سئوال، تاکید کرد: این سرمربی تیم است که باید بداند چطور از این بازیکنان استفاده کند. گاهی نیاز به سیدجلال است؛ گاهی باید از کنعانی زادگان استفاده شود و در بعضی از مسابقات هم باید شجاع خلیل زاده به میدان برود. این هنر سرمربی است که بتواند از بازیکنانش به خوبی استفاده کند.

سرپرست سابق پرسپولیس با تمجید مجدد از عملکرد سیدجلال حسینی و اینکه تاثیرش در زمین مشهود بود، یادآور شد: پرسپولیس با برد مقابل فولاد دوباره مدعی شد و باید خودش را در جمع چهار تیم برتر جدول نگه دارد. پرسپولیس باید در نیم فصل حتما و حتما یک مهاجم بگیرد تا مشکلاتش در خط حمله هم رفع شود.

خوردبین با بیان اینکه تاکنون چیزی از «جونیور براندائو» مهاجم برزیلی پرسپولیس ندیده است، تاکید کرد: امیدوارم اینبار جذب مهاجم را دست دلال ها ندهند و بگذارند کسانی که این کاره هستند برای پرسپولیس بازیکن انتخاب کنند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها