توصیه وزیر ورزش عراق به هواداران این کشور

وزیر ورزش و جوانان عراق به هواداران فوتبال این کشور در آستانه بازی حساس انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه بصره توصیه‌هایی کرد.

توصیه وزیر ورزش عراق به هواداران این کشور

به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه عراق، احمد ریاض از هواداران فوتبال عراق خواسته در جریان چهارمین بازی تیم ملی این کشور برابر ایران در ورزشگاه بصره رفع ممنوعیت عراق از میزبانی بازی‌های بین‌المللی را با کارهایشان مورد تهدید قرار ندهند.

وزیر ورزش و جوانان عراق در این رابطه اظهار داشت: میزبانی از بازی‌های بین‌المللی حق عراق، جوانانش، هواداران فوتبال و رسانه‌ های آزاد ما است. من از شما درخواست می‌کنم ضمن اتحاد و حمایت از تیم ملی فوتبال عراق در بازی‌های انتخابی جام جهانی از همه توان خود برای حفظ حق میزبانی استفاده کنید. نباید با کارهای خود رفع ممنوعیت عراق از میزبانی بازی‌های بین‌المللی فوتبال را مورد تهدید قرار دهید. هواداران عزیز! ما برای حمایت از تیم ملی فوتبال عراق در بازی‌های مهم آینده به ورزشگاه بصره می‌رویم. همچنین از رای فیفا درباره رفع ممنوعیت میزبانی عراق حمایت خواهیم کرد.

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران روز 23 آبان در هفته چهارم گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در ورزشگاه بصره به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها