پیشنهاد نجومی سپاهان به کی روش

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد یکی از باشگاه‌های لیگ برتری به کی روش استنلی پیشنهاد نجومی داده است.

پیشنهاد نجومی سپاهان  به کی روش

طبق اعلام رضا فتاحی سرپرست سپاهان یکی از باشگاه‌های لیگ برتری در فوتبال ایران با پیشنهاد‌های نجومی به دنبال وسوسه کردن بازیکنان مورد نظر تیم‌های بزرگ است.

استنلی کی روش فصل گذشته و پس از نمایش‌های خوبی که در نیم فصل دوم لیگ هفدهم داشت، یکی از خرید‌های امیرقلعه نویی برای تقویت خط هجومی سپاهان بود خریدی که جواب داد و کی روش موفق شد در لیگ هجدهم که طلایی پوشان عنوان نایب قهرمانی لیگ را کسب کردند ۱۶ گل برای تیمش ثبت کند و آقای گل مسابقات شود.

استنلی، اما با قراردادی یک ساله به سپاهان پیوسته بود و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به کشورش بازگشت. این مهاجم ۳۰ ساله، اما هنوز به پیشنهاد باشگاه سپاهان پاسخی نداده تا شرایطش برای بازگشت به اصفهان در هاله‌ای از ابهام باشد.

سپاهانی‌ها هفت روز قبل، پیش قرارداد لیگ نوزدهم را برای کی روش ارسال کرده اند، اما مهاجم ۱۹۵ سانتی متری فصل گذشته تیم هنوز پاسخی به این پیش قرارداد نداده است.

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در رابطه با آخرین شرایط استنلی کی روش می‌گوید: ما آخرین پیشنهاد خودمان را به کی روش داده ایم و منتظر جواب او هستیم.

فتاحی ادامه داد: اما متاسفانه شنیده ایم یکی از باشگاه‌های داخلی منتظر است تا ببیند تیم‌های مدعی چه بازیکنانی را می‌خواهند تا به سراغ آن‌ها بروند و با ارائه پیشنهاد‌های نجومی آن‌ها را به تیم خود ببرند.

سرپرست باشگاه سپاهان در ادامه از مسئولان فوتبال کشور خواست تا قانون فیرپلی مالی اجرا شود و افزود: به نظرم باید قانون فیرپلی مالی اجرا شود و نظارت دقیقی روی قرارداد‌ها بشود. در هر صورت ما منتظر کی روش هستیم. قرارداد معقولی برای او آماده کرده ایم و ارسال کردیم. امیدواریم امضا شود و این بازیکن هر چه زودتر به تمرینات تیم اضافه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها