علی عدنان: بازی بسیار مهمی برابر تیم ایران داریم

علی عدنان: بازی بسیار مهمی برابر ایران داریم

علی عدنان: بازی بسیار مهمی برابر تیم ایران داریم

به نقل از روزنامه الصباح عراق، علی عدنان گفت: امیدوار هستم هواداران فوتبال عراق با حضور پرشور در ورزشگاه بصره در زمان لازم به حمایت از ما در بازی با ایران بپردازند. تیم ملی فوتبال عراق در انتظار بازی مهم و فشرده‌ای برابر ایران است و پیروزی در آن نیز اهمیت زیادی دارد زیرا صعودمان به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 سهل‌تر خواهد شد.

این بازیکن تیم ملی فوتبال عراق ادامه داد: ما در حضور هواداران عراقی تمام توان خود را در بازی برابر ایران برای کسب پیروزی و هر 3 امتیاز  به کار خواهیم گرفت. ایران یک تیم بزرگ و قدرتمند است اما تیم ملی عراق توانایی لازم برای مهار حریف و کسب 3 امتیاز این بازی را دارد.

عدنان علی در خاتمه اظهار داشت: تیم ملی فوتبال عراق با حضور در بصره به خوبی آماده رویارویی با ایران می‌شود. کادر فنی و بازیکنان عراق در قبال عملکرد خود مسئول خواهند بود و وظایف‌شان را با تمام توان جهت کسب پیروزی برابر ایران انجام می‌دهند. این پیروزی می‌تواند باعث تقویت جایگاه عراق در گروه C انتخابی جام جهانی شود.

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران روز 23 آبان در هفته چهارم گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در ورزشگاه بصره به مصاف هم خواهند رفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها