اسکوچیچ کبریت بی خطر برای استقلال می ماند؟!

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ۴ سال و ۷ ماه است نتوانسته استقلال را شکست بدهد.

 اسکوچیچ کبریت بی خطر برای استقلال می ماند؟!

تیم صنعت نفت آبادان عصر سه شنبه در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر میهمان استقلال تهران است. مسابقه ای که برای هردو تیم حساسیت های خاصی دارد. استقلال هفته ها است روی دور برد افتاده و از طرفی نفت آبادان هم یکی از شگفتی سازان مسابقات بوده است. از این رو تقابل دراگان اسکوچیچ با استقلالی ها قابل توجه خواهد بود. دراگان اسکوچیچ تاکنون ۱۰ بار مقابل استقلال تهران قرار گرفته است. او دو بار در لیگ قهرمانان آسیا، ۶ بار در لیگ برتر و دو بار در جام حذفی با استقلال رودررو شده که حاصل این مسابقات ۴ برد و ۶ باخت بوده است. آخرین تقابل اسکوچیچ و استقلال هم به فینال جام حذفی برمی گردد که با تک گل تیام مغلوب استقلال شد. ضمن اینکه اولین تقابل این مربی با استقلال به بازی النصر عربستان و استقلال در ۲۰۱۱ برمیگرده که توانست ۲ بر ۱ استقلال را شکست بدهد.

جالب اینکه آخرین برد دراگان اسکوچیچ مقابل استقلال به ۴ سال ۷ ماه پیش برمی گردد که توانست استقلال امیر قلعه نویی را در اهواز با گل های اسماعیل شریفات و ماتیاس چاگو شکست دهد.

همچنین آخرین برد صنعت نفت آبادان در مقابل استقلال در استادیوم آزادی، ۳ سال ۲ ماه پیش بود؛ جایی که شاگردان نادر دست نشان توانستند با دو گل دقایق پایانی رضا نوروزی و حسین بغلانی استقلال با هدایت علیرضا منصوریان را شکست دهند. تک گل استقلال را در آن مسابقه علی قربانی به ثمر رساند.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و نفت آبادان ساعت ۱۵:۳۰ فردا (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 

منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها