رحمانی: به استقلال گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: در صورت گلزنی مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر، خوشحالی نخواهم کرد.

رحمانی: به استقلال گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم

بختیار رحمانی بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در خصوص بازی پیش روی تیمش مقابل استقلال تهران بیان کرد: بازی سختی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت. استقلال این روز‌ها واقعا آماده و تیم خوبی است، اما ما برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم.  

رحمانی: در صورت گلزنی به استقلال خوشحالی نخواهم کرد!

بازی با کیفیتی مقابل استقلال خواهیم دید

او ادامه داد: این بازی خیلی قشنگ خواهد شد. هر دو تیم هفته‌های گذشته تراکتور را از پیش روی برداشتند و از طرفی استقلال هم با سیستم صنعت نفت بازی می‌کند و مطمئنا بازی با کیفیتی را از هر دو تیم می‌بینیم.

در صورت گلزنی به استقلال خوشحالی نخواهم کرد

رحمانی همچنین در مورد گلزنی احتمالی به تیم سابقش بیان کرد: در صورتی که موقعیت گلزنی برایم بوجود بیاید قطعا استفاده می‌کنم تا تیم نتیجه بگیرد، اما در صورت گلزنی به استقلال خوشحالی نخواهم کرد.

جلوی مدعیان لیگ دست و پا بسته نیستیم

رحمانی در پاسخ به این سوال که آیا با شروع شدن بازی‌های صنعت نفت مقابل مدعیان لیگ برتری مثل استقلال و سپاهان، روند امتیاز گیری این تیم متوقف خواهد شد بیان کرد: من به این قضیه اعتقادی ندارم. فوتبال واقعا غیر قابل پیش بینی است و تیم ما به این فکر نمی‌کند که چه تیمی جلوی ما قرار دارد و واقعا آماده هستیم. ما حتی جلوی مدعیان لیگ هم برای پیروزی به میدان می‌رویم. اگر برخی تیم‌ها مشکلات مالی ما را داشتند مطمئنا بالای جدول هم نبودند، اما هیچ حاشیه‌ای روی روند بازی ما تاثیر نمی‌گذارد.  

نزدیک نیم فصل است و یک ریال دریافتی نداشتیم

او درباره مشکلات مالی ادامه دار تیم صنعت نفت بیان کرد: به قدری از مشکلات مالی گفتیم که تبدیل به عادت شده است. امیدوارم مسئولان نگاه ویژه تری به این قضیه داشته باشند. ما واقعا با تمام وجود برای تیم به میدان می‌رویم. نزدیک نیم فصل هستیم و هنوز یک ریالی دریافت نکرده ایم.

بازیکن تیم صنعت نفت در مورد حضور نداشتن مهدی مومنی در بازی مقابل استقلال اظهار کرد: مومنی بازیکن واقعا خوبی است و ناراحت هستیم که در بازی مقابل نساجی مصدوم شد. الان در خیلی از پست‌ها تیم ما مشکل دارد. امیدوارم مصدومان تیم زودتر به تمرینات باز گردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها