پرسپولیس کالدرون به سد «فولاد»ی نکونام رسید

در اولین روز از هفته دهم لیگ برتر، امروز یک دیدار بین دو تیم پرسپولیس و فولاد برگزار می‌شود که برنده این بازی می‌تواند موقتا به رده دوم جدول صعود کند.

پرسپولیس کالدرون به سد «فولاد»ی نکونام رسید

هفته دهم رقابتهای لیگ برتر از امروز و با انجام یک بازی آغاز می‌شود که طی آن فولاد و پرسپولیس، دو تیم ۱۶ امتیازی جدول در شهر اهواز به مصاف هم می‌روند. 

سرخ پوشان تهران و اهواز در شرایطی یکدیگر را ملاقات می‌کنند که هر دو ۱۶ امتیازی بوده و باتوجه به شرایط جدولی این شانس را دارند که در صورت پیروزی در این بازی موقتا تا رده دوم جدول صعود کنند.

پرسپولیس هفته گذشته نتیجه خوبی در تهران مقابل ماشین سازی نگرفت و این تیم برای جبران امتیازات از دست رفته در اهواز به میدان می‌رود.

فولادی ها هم که در این فصل با نکونام فراتر از انتظار نتیجه گرفته‌اند، سودای بزرگی در سر می‌پرورانند و به خوبی می‌دانند پیروزی در این بازی ۶ امتیازی آنها را به آرزوهای بزرگ شان نزدیک می‌کند.

پرسپولیس و فولاد با ۳ و ۴ گل خورده، بعد از سپاهان دارای دومین و سومین خط دفاعی برتر مسابقات هستند که این ممکن است به نزدیکی نتیجه و کم گل بود آن منجر شود. 

کالدرون امروز شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت و امید عالیشاه را به دلیل بیماری در اختیار ندارد که این ممکن است برای آنها مشکل ساز شود.

در غیاب شجاع زاده احتمال این که خط دفاعی پرسپولیس از شیری (راست)، نادری (چپ) و انصاری به همراه کنعانی زادگان (وسط)، شکل بگیرد زیاد است که در این صورت مثل اکثر بازیهای این فصل پرسپولیس، سید جلال حسینی کاپیتان آنها باید باز هم از روی نیمکت بازی را آغاز کند.

بازی امروز بین دو تیم فولاد و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه اختصاصی تیم فولاد برگزار می شود. قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی است و محمدرضا ابوالفضلی  به همراه رحیم شاهین وی را در این قضاوت کمک می کنند.

کمک داوران اضافی این بازی حسن اکرمی و علی بای هستند و داور چهارم علی اکبر عظیم پور می‌باشد. نظارت داوری هم بر عهده مسعود مرادی می‌باشد.

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها