استراماچونی آقای خاص استقلالی ها

هر چه زمان می گذرد مرد ایتالیایی روی نیمکت استقلال محبوب تر می شود.

استراماچونی آقای خاص استقلالی ها

 ورود یک مربی ایتالیایی به فوتبال ایران اگر چه جذاب بود اما امروز نتایج و نوع بازی استقلال دامنه این جذابیت را برای هواداران استقلال و فوتبال ایران بیشتر کرده تا جایی که بتوان او را آقای خاص استقلالی ها نامید.

استراماچونی دقیقا همان کسی است که استقلالی ها انتظارش را در این تیم می کشیدند. مرد خوش تیپ و با کلاس نیمکت آبی ها، با تحولی که در فوتبال استقلال ایجاد کرده امروز به یکی از ستاره های استقلال تبدیل شده.

امتیاز استراماچونی در استقلال کم نیست، آن قدر این روزها نکات مثبت از خود به جای گذاشته تا با امتیازاتش جز مربیان برتر لیگ برتر باشد‌.

مربی که تعویض هایش در استقلال جواب می دهد، مربی که در استقلال وابسته به بازیکن نیست و با هر غیبت بازیکن جدیدش برنامه ای نو را برای استقلال خلق می کند.

ساکت و بی هیاهو اما در عمل به دنبال تحول استقلال است. او در استقلال هم مدیر است و هم مربی. مدیریت تخریب حاشیه در تیمش، بخشیدن آرامش به استقلال و ایجاد انضباط تیمی. او این روزها مرد اول استقلال است تا جایی که  آبی ها به او امیدوار باشند. به مردی که اگر چه به نظر می رسد در استقلال تنها است اما راه درست کردن تیمش را بلد است تا استقلالی ها با استراماچونی به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها