ادعای جالب مهابادی در مورد سیستم استراماچونی در استقلال

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: استقلال با سیستم جدیدی در فوتبال ایران بازی می‌کند و در حال حاضر بهترین فوتبال را در بین تیم‌های ایرانی ارائه می‌دهد.

ادعای جالب مهابادی در مورد سیستم استراماچونی در استقلال

داود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازی روز دوشنبه با خوشه‌طلایی ساوه اظهار داشت: تمام بازی‌های لیگ یک سخت شده است حتی شکست دادن تیم‌های پایین جدول نیز کار آسانی نیست و این تیم‌‌ها  هم راحت بازنده نمی‌شوند بازی‌ها نزدیک به هم و کم گل شده است. دقیقاً شرایط لیگ هم مثل لیگ برتر است و اکثر بازی‌ها یا مساوی می‌شود یا تیمی با یک گل به پیروزی می‌رسد. در لیگ برتر هفته نهم به جز تراکتور و استقلال و همچنین ذوب‌آهن و شاهین بوشهر بیشتر بازی‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید. در حال حاضر در لیگ هم بازی‌ها مثل لیگ برتر سخت و کم گل شده‌اند.

وی افزود: خوشه طلایی ساوه تیم بسیار خوبی است و مربی بسیار خوبی هم دارد. این تیم فوتبال را خوب بازی می‌کند و قطعاً بازی آسانی پیش‌رو نداریم.  این مسابقه برای هر دو تیم اهمیت دارد. شرایط جدول لیگ یک بسیار فشرده است و با کوچکترین لغزشی یک تیم چند پله در جدول جابه‌جا خواهد شد.

مهابادی تصریح کرد:‌ ما می‌خواهیم همچنان در کورس تیم‌های صدرنشین جدول باقی بمانیم و از بازی سخت مقابل خوشه طلایی هم دست پر برگردیم. ضمن اینکه باید از مردم خوب شیراز و هواداران و به خصوص بازیکنانم تشکر ویژه‌ای کنم که در شرایط سخت با تمام وجود کار می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در مورد اینکه مشکلات مالی باشگاه حل شده یا نه، اظهار داشت: استاندار محترم و معاونان‌شان به ما قول‌هایی داده‌اند که من امیدوارم با پیگیری‌های آنها مشکلات کمتر شود. مسئولان باشگاه نیز پیگیر این مسئله هستند.

وی در مورد اینکه استقلال 4 بر 2 تراکتورسازی را شکست داد و این تیم با تیمی که مقابل شما بازی کرد چقدر تفاوت کرده است، گفت: ما در 90 دقیقه به استقلال نباختیم و بازی مساوی تمام شد و در 120 دقیقه مقابل استقلال شکست خوردیم. باید یک نکته را هم بگویم اینکه استقلالی که مقابل ما بازی کرد شجاعیان و روزبه چشمی را هم در اختیار داشت و یکی از کامل‌ترین تیم‌های استقلال بود در حالیکه استقلال مقابل تراکتورسازی بدون این دو بازیکن به میدان رفت. من بعد از باخت مقابل استقلال در جام حذفی به بازیکنانم گفتم زورمان به استقلال نرسید آنها تیم قدرتمندی هستند با این هم مقابل این تیم تاکتیکی خیلی خوب بازی کردیم.

بازیکن اسبق استقلال تصریح کرد: خوشحالم که استقلال راه خودش را پیدا کرده و فوتبال بسیار زیبا و با برنامه‌ای را بازی می‌کند. استقلال در فاز حمله بسیار خوبی و عالی بازی می‌کند اما به نظر من در خط دفاعش باید سخت‌گیرتر باشد و راحت به حریف موقعیت ندهد. اما در فاز هجومی استقلال بسیار خوبی است.

مهابادی با اشاره به سیستم بازی استقلال عنوان کرد: استقلال با سیستم جدیدی در فوتبال ایران بازی می‌کند. سال‌ها بود که تیمی در ایران 3-4-3 بازی نمی‌کرد یا حتی 3-5-2 اما اکنون سرمربی ایتالیایی استقلال این سیستم را در تیمش جا انداخته و الحق و الانصاف هم استقلال در حال حاضر بهترین تیم ایران است که فوتبال زیبایی را بازی می‌کند.

وی در مورد مشکلات داوری در لیگ دسته اول گفت: از نظر من داوری‌ها بهتر شده است هرچند در بازی گذشته مقابل گل ریحان یک پنالتی محرز برای ما گرفته نشد اما حاشیه‌های داوری در لیگ یک کمتر شده است. من باید از مسئولان سازمان لیگ آقای بهاروند رئیس محترم سازمان لیگ و جناب محمودزاده مسئول لیگ یک تشکر کنم که برنامه‌ریزی خوبی را برای مسابقات داشته‌اند ضمن اینکه محمودزاده در مصاحبه‌هایش گفته بود که از ابتدای لیگ بحث کنترل دوپینگ در مسابقات جدی گرفته شده است.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی تصریح کرد: من از بازیکنان و مربیان عزیز در لیگ دسته اول خواهش می‌کنم که هر دارو و مکملی را مصرف نکنند زیرا ممکن است به دلیل عدم آگاهی مشکلاتی‌ برای‌شان پیش بیاید ضمن اینکه برخی از مکمل‌هایی که در بازار است هم استاندار نیست. من دیده‌ام 5-6 نفری که برایشان دوپینگ آمده بود اصلاً نمی‌دانستند چه چیزی مصرف کرده‌اند. در گذشته که ما بازی می‌کردیم و حتی قبل‌تر از آن و بازیکنان قدیمی‌تر از ما چیزی به نام مکمل استفاده نمی‌کردند و بهترین تقویت‌کننده‌ای که می‌خوردیم آب میوه طبیعی بود.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها