نصرتی: کالدرون نباید پنالتی را به علیپور می‌داد

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: مربیان در لیگ دسته اول با مصاحبه‌های‌شان خود را از داوران طلبکار نکنند.

نصرتی: کالدرون نباید پنالتی را به علیپور می‌داد

محمد نصرتی در مورد بازی روز دوشنبه با نود ارومیه گفت:‌ ما هفته پیش یک بازی حساب شده مقابل فجرسپاسی انجام دادیم و به بازیکنانم گفته بودم که جزئیات را رعایت کنند و در نهایت بازی به تساوی رسید هرچند اگر کمی زرنگ‌تر بودیم و بازیکنان با دقت عمل بیشتری کار می‌کردند می‌توانستیم برنده شویم. فجر صدرنشین مسابقات است و تیمی بسیار خوبی است ما مقابل 4-5 هزار تماشاگر این تیم در شیراز بازی کردیم. مساوی هم نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی افزود: نود ارومیه هم تیم سخت‌کوشی است که بسیار خوب کار کرده است و بازیکنانش بسیار دونده و پرتلاش هستند. نقاط ضعف و قوت حریف هم به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم و بازیکنان با تمرکز بالا آماده این مسابقه هستند. بازیکنان جوان و با تجربه ما تمرینات خوبی را برای این مسابقه انجام داده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در مورد اینکه وضعیت داوری‌ها در لیگ یک چگونه است، گفت: من همیشه سعی می‌کنم در پایان مسابقات بلافاصله در مورد داوری‌ها حرف نزنم زیرا کمیته داوران تلاش خود را می‌کند اما متأسفانه می‌بینم که بعضی از سرمربیان با مصاحبه در مورد داور خود را از داوران طلبکار می‌کنند و به آنها تشر می‌زنند و منتظرند داوران در بازی‌های بعدی برای آنها این مسئله را جبران کنند که کار پسندیده‌ای نیست.

نصرتی در مورد توقف پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی و شکست تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: پرسپولیس در دقایق آخر یک پنالتی را از دست داد و نتوانست سه امتیاز را بگیرد. پنالتی زدن در دقایق آخر به آن شیوه ریسک بزرگی است. سرمربی پرسپولیس هم این شیوه پنالتی زدن را بی‌احترامی تلقی کرده است. با این حال من فکر می‌کنم با اوج گرفتن تیم‌های پرهوادار مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی و سپاهان شور و شوق بیشتری در فوتبال به وجود می‌آید.

وی افزود: من بازی تراکتورسازی را هم دیدم و خیل عظیم هواداران این تیم جمعه‌شب ناراحت به خانه برگشتند. من چند سال در تراکتور بازی کرده‌ام و اکنون می‌دانم هواداران این تیم چه حال و روزی دارند اما قطعاً‌ دنیزلی می‌تواند تراکتور را به روزهای اوجش بازگرداند همانطور که کالدرون هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند او هم تغییراتی در پرسپولیس داشته و اکنون تلاش می‌کند که تیم را به شرایط دلخواه برساند.

نصرتی گزارشگر تلویزیونی تراکتور و استقلال مدعی شد تراکتور پنجمین تیم پرهواداران جهان است، گفت: صحبت‌هایی که گزارشگر گفت از روی یک سایت خارجی به نام ترانسفرمارکت بود آن سایت اعلام کرد که تراکتور پنجمین تیم پرطرفدار جهان است و گزارشگر هم آن مسئله را اعلام کرد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد پنالتی که علیپور زد گفت: من اگر جای کالدرون بودم اصلاً آن پنالتی را به علیپور نمی‌دادم چون دو سه هفته پیش حامد لک در جام حذفی پنالتی علیپور را گرفته بود و اعتماد به نفسش از علیپور بیشتر بود. کالدرون هم گفت که پنالتی‌زنان تیم پرسپولیس ترابی و علیپور هستند و چون ترابی در زمین نبود علیپور آن پنالتی را زد اما بهتر بود این پنالتی را بازیکن دیگری می‌زرد اما علیپور خودش خواست که پنالتی را بزند ولی هواداران هم بدانند که علیپور سه فصل برای پرسپولیس زحمت کشیده و نباید با یک پنالتی و یک بازی او را زیر سؤال ببرند. امیدوارم علیپور هم این بازی را فراموش کند و دوباره با یک بازی خوب همه چیز فراموش شود.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها