بعضی بازیکنان پرسپولیس فقط به فکر خودشان هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گویدسرخ‌پوشان پایتخت نیاز به یک مهاجم شش دانگ و یک بازیکن بازیساز دارد.

بعضی بازیکنان پرسپولیس فقط به فکر خودشان هستند

بهنام ابوالقاسم‌پور پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  درباره تساوی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: نیمه اول بازی چنگی به دل نزد و به غیر از چند موقعیت کوتاه،‌ صحنه خاصی نداشت اما در نیمه دوم تیم پرسپولیس فشار آورد و توانست موقعیت‌های موثر ایجاد کند اما در نهایت نتوانست از فرصت‌های خود استفاده کند و این مساوی موجب شد که بازی به ضرر این تیم شود.

این پیشکسوت ادامه داد: تیم ماشین‌سازی روی خط هافبک پرسپولیس فشار آورد و سرخ‌پوشان مجبور شدند از جناحین موقعیت‌سازی کنند و تمرکز خط دفاع ماشین‌سازی در محوطه جریمه نگذاشت که پرسپولیس به گل برسد.

او درباره پنالتی علی علیپور که توسط دروازه‌بان ماشین‌سازی گرفته شد خاطر نشان کرد: متاسفانه بعضی بازیکنان مسئولیت‌پذیر نیستند و فقط به فکر خودشان هستند و هیچ توجهی به هواداران ندارند. امیدوارم که این مساله در آینده بهتر شود.

ابوالقاسم‌پور در پایان گفت: باید برای نیم‌فصل بتوانیم یک مهاجم شش دانگ و بازیکن بازیساز بگیریم. نبود کمال کامیابی‌نیا در بازی‌ها احساس می‌شود. ما نباید بازی هفته گذشته پرسپولیس مقابل شاهین را ببینیم. این تیم در حد لیگ برتر نیست و دیدیم خود پیکان به این تیم ۶ گل زد. باید ضعف و خلاء‌های پرسپولیس هر چه سریع‌تر برطرف شود تا شاهد موفقیت پرسپولیس باشیم.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها