شریفی: فوتبالدوستان از ستاره های آینده حمایت کنند

مربی تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه آغاز مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا گفت: امیدوارم با حمایت فوتبال دوستان بچه های ما در خانه خودشان احساس غربت نکنند.

شریفی: فوتبالدوستان از ستاره های آینده حمایت کنند

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حیدر شریفی در آستانه آغاز آخرین اردوی تیم جوانان پیش از شروع مسابقات اظهار داشت: ما در این اردو به دنبال آماده سازی نهایی اعضای تیم از نظر روحی و جسمی همچنین تاکتیکی خواهیم بود. لازم است که بچه ها تمرکز و آمادگی ذهنی مناسب را برای بازی ها پیدا کنند همچنین آخرین تمرینات تاکتیکی، ضربات ایستگاهی و سایر بخش های لازم در این اردو مرور خواهد شد تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

وی در خصوص آخرین بازی های تدارکاتی تیم جوانان گفت: بازی با استقلال آخرین مسابقه ای بود که قبل از بازی ها برگزار کردیم که نکات بسیار خوب و مفیدی داشت. فکر می کنم اعتماد بنفس لازم برای بچه ها در این بازی ایجاد شد همچنین برخی از نقاط ضعفمان را شناسایی کردیم ازجمله از دست دادن موقعیت ها که مسئله مهمی است. ما فرصت های زیادی را در این بازی از دست دادیم ولی در بازی های رسمی جای اشتباه نیست و باید از هر موقعیت جدی یک گل ساخت.

حیدر شریفی که سابقه هدایت تیم فوتبال نونهالان ایران را نیز دارد در خصوص کادر فنی تیم جوانان گفت: برای من خدمت به همه رده ها و تیم های ملی باعث افتخار است. در خصوص کادر فعلی تیم جوانان هم باید بگویم در کنار پورموسوی و سایر همکاران ترکیب بسیار خوبی شکل گرفته که همراه و هم قسم هستیم. این همدلی به عقیده من یکی از نقاط قوت تیم جوانان است. همه در کنار هم برادرانه تلاش می کنیم و هدفی جز موفقیت و سربلندی تیم وجود ندارد.

مربی جوانان در پایان گفت: حریفان خودمان را به خوبی آنالیز کرده ایم و می دانیم تیم های قدرتمندی هستند خصوصا امارات که برنامه های آماده سازی خوبی داشته و بازی های آنها را به خوبی مورد بررسی قرار داده ایم. امیدوارم فوتبال دوستان از این بازیکنان جوان که ستاره های آینده فوتبال کشور هستند در بازی حمایت کنند تا در خانه خودمان احساس غربت نکنیم و در بازی ها با تمام توان و استفاده از شرایط میزبانی با کسب امتیازات کامل و به عنوان صدرنشین صعود کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها