غلامپور: کالدرون می‌خواهد استقلال را به حاشیه ببرد

مربی دروازه بان‌های تیم استقلال گفت: سرمربی پرسپولیس می‌خواهد استقلال را به حاشیه بببرد، اما وارد تنش نمی‌شویم.

غلامپور: کالدرون می‌خواهد استقلال را به حاشیه ببرد

بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان‌های تیم فوتبال استقلال تهران پس از تماشای فیلم آبی به رنگ آسمان درجمع خبرنگاران بیان کرد: پس از ۲۰ سال به سینما آمدم و برای اولین بار خوابم نبرد چراکه پیش از این هر موقع به سینما می‌آدم می‌خوابیدم. البته این فیلم خیلی زیبا بود و در آن خاطرات جالبی مطرح شد. به تمام هواداران استقلال پیشنهاد می‌کنم فیلم را ببینند. از تمام بخش‌های فیلم چه سکانس‌هایی که باخت استقلال را نشان می‌داد چه برد تیم را لذت بردم. همیشه برای استقلال و هوادارانش چه زمانی که به عنوان بازیکن یا مربی عضو این تیم بوده و چه زمانی که در استقلال نبودم، احترام قائل هستم. به عنوان یک هوادار همیشه استقلال را دوست دارم.

او درباره ناگفته‌هایی که در این فیلم هم مطرح نشده است، گفت: بی شک مباحثی بوده و آن‌هایی که باید برخی مسائل را می‌گفتند، نگفتند و به من هم گفتند نگو.

غلامپور درباره آخرین وضعیت استقلال پیش از بازی با تراکتور اظهار داشت: دیدار سختی است، اما برای اینکه دست پر بازگردیم به زمین می‌رویم.

او درباره اظهارات اخیر گابریل کالدرون علیه تیم استقلال بیان کرد: صحبت های او را نشنیده ام، اما به هر حال وقتی استقلال نتیجه می‌گیرد طبیعی است که برخی‌ها سعی می‌کنند این تیم را به حاشیه ببرند. به کالدرون احترام می‌گذاریم چراکه نمی‌خواهیم دچار تنش شویم. می‌خواهیم استقلال در آرامش باشد تا به نتایج دلخواه مان برسیم.

غلامپور درباره اینکه آیا رژیم غذایی اش را شروع کرده تا پس از گلزنی استقلال و در زمان پرش روی شانه‌های آندره آ استراماچونی او را مصدوم نکند، گفت: من حدود ۱۵ سال است ۱۰۰ کیلوگرم هستم و از این وزن تکان نخورده ام. به هر حال شادی گل هایم اینگونه است، اما سعی می‌کنم استرا مصدوم نشود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها