واکنش تند رئیس هیئت مدیره استقلال به صحبت‌های کالدرون

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال بازهم به صحبت‌های سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس واکنش تندی نشان داد.

واکنش تند رئیس هیئت مدیره استقلال به صحبت‌های کالدرون

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس در صحبت‌های جدیدی به غیر از اینکه درباره استقلال صحبت کرده بود اعلام کرده من درباره استقلال حرفی نزدم و نگران فوتبال ایران هستم که همین موضوع دوباره با واکنش اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال مواجه شده است.

خلیل زاده در این باره گفت: پس از توهین و افترا‌های وارد شده به استقلال شکایت خود را به فدراسیون ارائه دادیم و منتظر هستیم تا کمیته اخلاق رای نهایی را اعلام کند. هر گونه عذرخواهی هم قابل قبول نیست و من اصلا قانع نخواهم شد و تنها منتظر پاسخ شکایت خود هستیم و پس از این شکایت اگر باز هم صحبتی علیه استقلال مطرح شود شکایت جدیدی را به قوه قضاییه می‌دهیم.

نیازی به نگرانی سرمربی پرسپولیس نیست

خلیل زاده گفت: بهتر است سرمربی پرسپولیس باید نگران تیم و نتایج تیمش باشد نه اینکه نگران فوتبال ایران و درباره استقلال حرفی بزند. او سرمربی تیم ملی نیست که نگرانی درباره فوتبال ایران داشته باشد. تیم ملی سرمربی دارد و نیازی به نگرانی سرمربی پرسپولیس نیست. کسی از او دعوت نکرده تا نگران فوتبال ایران باشد. سرمربی پرسپولیس به جای توهین و افترا علیه استقلال و نگرانی درباره فوتبال ایران بهتر است به فکر تیم خودش باشد و برای آخرین بار هست که در این باره تذکر می‌دهیم، چون دیگر به جای تذکر شکایت رسمی خواهیم کرد.

کالدرون فکر می‌کند برانکوی دیگر است

خلیل زاده افزود: او با این نوع کلمات فکر می‌کند برانکو و یا یک مربی خارجی در سطح بالا است. او می‌خواهد خود را به عنوان برانکو در ایران جا بیاندازد که من بعید می‌دانم ایرانی‌ها، پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها او را به عنوان یک برانکوی دیگر ببینند.

کالدرون نه داور است و نه کارشناس

رئیس هیئت مدیره استقلال بیان کرد: پس بهتر است کالدرون نسبت به تیم حریف و بازی خودش حرف بزند نه درباره بازی استقلال با تیم دیگر حرف بزند. او نه داور است و نه از او دعوت شده که بازی استقلال را کارشناسی کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها