پیشرفت استقلال کاملا محسوس است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال نسبت به ابتدای فصل پیشرفت محسوسی داشته و بازی به بازی به بلوغ تاکتیکی می‌رسد.

پیشرفت استقلال کاملا محسوس است

مسعود غفوری اصل  اظهار داشت: پارس جنوبی را نسبت به سایپا حریفی سرسخت تر دیدم که از بازیکنان و کادر فنی به نسبت با تجربه‌تری استفاده می‌کرد و برای همین پیروزی برابر این تیم نسبت به سایپا دشوارتر برای آبی پوشان به دست آمد.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: استقلال بازی به بازی بهتر شد و پیشرفت این تیم نسبت به ابتدای فصل کاملا محسوس است. بازیکنان این تیم به درک خوبی از خواسته‌های استراماچونی رسیده‌اند و با شرح وظایف خود آشنا شده و هماهنگی خوبی هم بین بازیکنان جدید و قدیم ایجاد شده است. همه این‌ها دست به دست هم داده تا این تیم روی نوار پیشرفت حرکت کند و سیر صعودی آنها کاملا به چشم آید.

غفوری اصل بیان داشت: به جز دقایق پایانی بازی با پارس، در سایر دقایق این استقلال بود که بر بازی تسلط داشت و توانست خواسته‌های تاکتیکی‌اش را بر میهمان دیکته کند. اما بعد از وقفه‌ای که به دلیل قطعی برق در ورزشگاه پیش آمد، جریان بازی تغییر کرد و پارس جنوبی توانست بازی را در دست بگیرد و چند موقعیت هم ایجاد کند.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه اضافه کرد: بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم باید به فکر بازی با تراکتور باشند و چنانچه آنها در این بازی هم نتیجه مطلوبی بگیرند، آنگاه با قاطعیت می‌توان گفت استقلال به روزهای خوبش نزدیک است. 

 
 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها