دردسر کالدرون در پرسپولیس

سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش با دردسر مواجه است.

دردسر کالدرون در پرسپولیس

در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. سرخ‌ها برای این بازی فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت و کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند، اما وضعیت وحید امیری برای این دیدار مبهم است.

کادرفنی سرخ‌ها و گابریل کالدرون برای انتخاب این بازی با دردسر مواجه است. کالدرون که در بازی قبل جونیور براندائو و شجاع خلیل زاده را نیمکت نشین کرده بود از عملکرد جانشین آن‌ها راضی است تا کار سختی برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی پرسپولیس در دیدار پیش رو مقابل ماشین سازی داشته باشد.

محمد انصاری در قلب دفاع پرسپولیس در کنار محمد حسین کنعانی زادگان بازی کرد و شجاع نیمکت نشین بود، اما حالا او به شرایط بازی رسیده و سرمربی سرخ‌ها کار سختی برای انتخاب بازیکنانش دارد. همچنین امید عالیشاه نیز به خوبی در خط هافبک و حمله به پرسپولیس کمک کرد تا با وجود عدم گلزنی بتواند نمره قبولی بگیرد.

البته سیامک نعمتی نیز پس از گذراندن دوران نقاهت خود شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرده است. البته حضور علیرضا بیرانوند در درون دروازه قطعی است و همچنین بدون شک جونیور براندائو روی نیمکت خواهد نشست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها