مشکلی که به پرسپولیس ضربه می‌زند

کارشناس فوتبال ایران با ابراز رضایت از پیشرفت فنی سرخپوشان تهرانی گفت: باشگاه پرسپولیس باید با بازیکنانی که اخطار و اخراج غیرفنی می‌گیرند برخورد جدی کند و کدخدامنشی نکند.

مشکلی که به پرسپولیس ضربه می‌زند

فرزاد آشوبی درباره پیروزی پنج بر صفر پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: باید از دو دیدگاه مختلف به این بازی نگاه کرد. اول اینکه استراتژی فنی پرسپولیس با یک مهاجم تغییر کرد. همین امر سبب شد تا علی علیپور فضای بیشتری داشته باشد و هم تیمی هایش بتوانند با فرارهای خود از کناره ها، موقعیت های زیادی برای مهاجم خود خلق کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: عملکرد بازیکنان تیم رو به رشد است. دلیلش هم گسترش شناخت کادر فنی از آنهاست. گابریل کالدرون کمی دیرتر از حد معمول به توانایی بازیکنان خود آشنا شد اما در همین بازی با شاهین نشان داد که این اتفاق افتاده است.

کارشناس فوتبال ایران درباره شرایط شاهین بوشهر نیز تاکید کرد: مورد دوم که برای من به عنوان یک عضو فوتبال باشگاهی ایران آزار دهنده بود سیستم بازی شاهین بوشهر بود. این تیم هیچ ایده و تاکتیکی نداشت. قطعا اگر این بازی ادامه پیدا می کرد پرسپولیس حریفش را بیشتر از اینها گلباران می کرد.

وی ادامه داد: شاهین از لحاظ نفرات بازیکنانی که دارد که می تواند به این تیم کمک کند فقط آنها باید دیدگاه و فلسفه خود را عوض کنند. سرمربی جدید شاهین کار سختی دارد اما می تواند با همین تیم به نتیجه دلخواهش برسد.

آشوبی به کارت های زرد و قرمز بی موردی که بازیکنان پرسپولیس در بازی های فصل جاری خود می گیرند اشاره کرد و گفت: باشگاه باید به این موضوع ورود جدی کند. این موارد قطعا برای پرسپولیس مشکل ساز خواهد شد. اخطار و اخراج غیر فنی به یک باشگاه ضربه می زند و کار گروهی را زیر سوال می برد. برخورد باشگاه هم باید محکم و بازدارنده نباشد و نگاه ریش سفیدی و کدخدامنشی نکند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: شجاع خلیل زاده با توجه به پستی که بازی می کند درگیری های زیادی دارد و مشکلی هم نیست. مساله اینجاست که اخطار و محرومیت ها به خاطر مسائل غیر فنی به دست می آید. بازیکن حرفه ای باید خودش را در هر شرایطی اماده نگه دارد تا بتواند خودش را به عنوان یک بازیکن قابل اطمینان در مواقع بحرانی تبدیل کند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها