رایزنی ظریف با فیفا بخاطر استقلال و پرسپولیس

محمد جواد ظرف وزیر امور خارجه کشورمان برای حل مشکل فدراسیون فوتبال در مسیر دریافت مطالبات خود از فیفا رایزنی هایی را انجام داده است و قرار است فیفا خواسته فوتبال ایران را محقق کند.

رایزنی ظریف با فیفا بخاطر استقلال و پرسپولیس

گره بسیاری از مشکلات فدراسیون فوتبال با دریافت مطالبات آن از فیفا حل خواهد شد. مهدی تاج چندی قبل در مصاحبه ای اعلام کرد که باید راه حل پرداخت حقوق مارک ویلموتس پیدا شود تا این مربی به سرنوشت برانکو ایوانکوویچ دچار نگردد.

از سوی دیگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات بیشمار مالی خود به دنبال راهکار هستند.

فدراسیون فوتبال به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ظالمانه آمریکا هنوز نتوانسته مطالبات خود از فیفا را دریافت کند و این مشکل به باشگاههای استقلال و پرسپولیس نیز سرایت کرده است زیرا این دو باشگاه باید از پولی که به فدراسیون می رسد سهم خود را دریافت کنند.

در همین زمینه خبر رسید که وزارت امور خارجه و در راس آن محمد جواد ظریف برای حل مشکل رایزنی هایی را انجام داده اند و مقرر شده تا سفارت ایران در برن مبلغ مورد نظر را از فیفا دریافت کند و با راهکاری که در نظر دارد در ایران به فدراسیون فوتبال تحویل دهد.

علی خطیر معاون باشگاه استقلال تهران نیز به همین منظور اکنون در سوئیس بسر می برد تا نماینده فدراسیون فوتبال باشد.

قرار بر این است تا فیفا در کوتاهترین زمان ممکن خواسته سفارت ایران را محقق کند؛ اتفاقی که موجب می شود بخشی از مشکلات فدراسیون و دو باشگاه تهرانی رفع شود.

 

منبع: مدال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها