فتاحی: تمام تیم‌ها می‌توانند در ورزشگاه هم بلیت الکترونیکی بفروشند

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تمام تیم‌های لیگ برتری می‌توانند با ایجاد زیر ساخت‌های لازم در ورزشگاه هم بلیت الکترونیکی بفروند.

فتاحی: تمام تیم‌ها می‌توانند در ورزشگاه هم بلیت الکترونیکی بفروشند

روز گذشته (یکشنبه) باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد بلیت فروشی الکترونیکی بازی این تیم با استقلال در هفته دهم لیگ برتر، روز برگزاری این بازی (جمعه ۱۰ آبان) در ورزشگاه یادگار امام هم صورت خواهد گرفت. 

این درحالی است که از ابتدای لیگ نوزدهم مسئولان سازمان لیگ و سعید فتاحی بارها اعلام کرده بودند بلیت فروشی بازی ها در ورزشگاه انجام نمی شود و حتی سامانه بلیت فروشی باشگاه ها در فاصله ساعاتی مانده به شروع بازی، بسته می شد. به همین دلیل هوادران تیم های پرسپولیس و استقلال که در هفته های اخیر بدون بلیت به ورزشگاه آزادی آمدند نتوانستند برای تماشای بازی وارد ورزشگاه شوند.

این اقدام باشگاه تراکتور سبب اعتراض پرسپولیسی ها شده است و آنها اعتقاد دارند باید نحوه بلیت فروشی برای تمام تیم ها یکسان باشد.

سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار ما درباره اعتراض پرسپولیس اظهار داشت: تاکید می کنم قرار نیست در ورزشگاه یادگار امام بلیت کاغذی فروخته شود. ضمن اینکه بلیت فروشی در اختیار خود باشگاه ها است و سازمان لیگ در این زمینه نقش نظارتی دارد. آنها می توانند با ایجاد زیرساخت های لازم برای فروش بلیت الکترونیکی در ورزشگاه ها، این کار را انجام بدهند. تراکتور با فراهم شدن این زیرساخت ها از بازی با استقلال در ورزشگاه یادگار امام هم بلیت الکترونیکی می فروشد و سایر تیم ها هم می توانند با این کار در ورزشگاه بلیت الکترونیکی بفروشند. البته مانند تمام دنیا اگر هواداری بخواهد در ورزشگاه بلیت الکترونیکی بخرد، باید نسبت به خرید از سامانه های بلیت فروشی در منزل یا هر جایی دیگری، قیمت بیشتری پرداخت کند. سازمان لیگ بین تیم ها تبعیض قائل نمی شود. 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها