بلیت فروشی دیدار تراکتور - استقلال آغاز شد

باشگاه تراکتور اعلام کرد که فروش بلیت بازی این تیم با استقلال آغاز شده است.

بلیت فروشی دیدار تراکتور - استقلال آغاز شد

تیم های فوتبال استقلال و تراکتور از ساعت ۱۸ جمعه این هفته در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

باشگاه تراکتور نحوه بلیت فروشی این مسابقه را به صورت زیر تشریح کرده است:

«بلیت فروشی دیدار دو تیم تراکتور - استقلال از امروز در سایت  ticket.tractor-club.com آغاز شده و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت فوق و پر کردن اطلاعات لازم و مشخص کردن جایگاه خود در ورزشگاه و سپس پرداخت هزینه از درگاه الکترونیکی بلیت این دیدار را تهیه نمایند.

البته اگر قبلا بلیت بازی‌های خانگی تراکتور را خریداری کرده‌ بودید، دیگر نیازی به ثبت نام جدید نبوده و شما باید از بخش پنل اعضا با وارد کردن کد ملی و شماره موبایلی که پیش از این با آن شماره در سایت ثبت نام کرده‌اید، وارد پنل شخصی خود شده و بلیت خود را انتخاب و خرید نمایید.

خدمت هواداران می‌رساند که تغییر رمز بر اساس ورود اطلاعات کد ملی، نام و نام خانوادگی به سیستم اضافه شد و در صورت همخوانی این سه اطلاعات با اطلاعات قبلی، رمز عبور به شماره موبایل اعلامی تغییر خواهد یافت.

ضرورت دارد تغییر بلیت بازی برای عودتی‌های دیدارهای گذشته هم چک شد و هواداران می‌توانند کد ملی لیست خرید قبلی را تغییر دهند و با تغییر کد ملی برای شخص دیگری هم بلیت تهیه کنند.

هواداران گرامی که در بازی‌های گذشته بلیت تکراری خریده‌اند از منوی پنل اعضا، گزینه خرید تکراری، اقدام به تبدیل و تغییر مشخصات بلیت رزرو شده نمایند.

همچنین خدمت هواداران می‌رساند که جهت کمک به افرادی که به هر دلیل قادر به تهیه بلیت از سایت نشده اند، از این پس در کنار فروش بلیت اینترنتی به قیمت ۱۰  هزار تومان، کارت بلیت اینترنتی نیز به قیمت ۱۵ هزار تومان در محل استادیوم یادگار امام (ره) فروخته خواهد شد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها