غفوری: به خاطراستقلال 5، 6 میلیارد ضرر کردم

غفوری: به خاطراستقلال 5، 6 میلیارد ضرر کردم

وریا غفوری در حاشیه تمرین تیم استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر امسال تمرینات به موقع شروع کردیم و شرایط خوبی داریم و یک هفته و 10 روز است که تمرینات شروع شده و به سطح خوبی رسیدیم و در ادامه با تکمیل نفرات و برگزاری اردوی شرایط بهتر هم برای فصل جدید خواهد شد. 

وی در مورد اینکه فصل قبل عملکرد چندان خوبی نداشت، گفت: فصل بدی نبود درست است که قهرمان نشدیم اما اگر فقط بازی‌های نیم فصل دوم لحاظ می شد ما قهرمان می شدیم امیدوارم امسال قهرمان شویم.

غفوری ادامه داد: امیدوارم با تمریناتی که انجام دادیم استارت قوی برای لیگ خوب داشته باشیم.

وی در مورد جدایی ۱۰ بازیکن از استقلال و تاثیر آن بر تیم گفت: تغییرات زیاد به ضرر هر تیمی است امیدوارم نفرات کلیدی حفظ شوند.

غفوری در مورد بحث کایپتانی تیم گفت: صحبت خاصی برای کاپیتانی با من  نشده به موقعش نظر سرمربی گفته می‌شود و ما هم تابع این مساله هستیم.

بازیکن استقلال در مورد اینکه شایعه شده شما گفته‌اید بازوبند را می‌خواهید گفت: شایعه خودتان می‌گویید شایعه است و جوابی ندارد که به شما بدهم. جالب است که در تمرین چنین سوالاتی می پرسید.

غفوری در مورد اینکه شرط مالی برای باشگاه داشتید و برخی دلخور بودند گفت: شرط و شروط مالی نداشتم و برای دل خودم انجام دادم یک بار برای همیشه می‌گویم هیچ منتی نیست برای دلم و تیم محبوبم این کار کردم بخاطر ماندن در استقلال ۵-۶ میلیارد تومان ضرر کردم. من دو جلسه داشتم جلسه اول با منزوی بود و جلسه بعدی هم با فتحی بود. من که نمی‌توانم بگویم بیایید با من جلسه بگذارید. از کسانی که دلخوری داشتند سوال کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها