واکنش باشگاه تراکتور به گرانی بلیت بازی با استقلال

واکنش باشگاه تراکتور به گرانی بلیت بازی با استقلال

واکنش باشگاه تراکتور به گرانی بلیت بازی با استقلال

در حالی که گفته می‌شود که باشگاه تراکتور  قرار است تعدادی از بلیت‌های بازی این تیم برابر تیم استقلال را به صورت حضوری و غیرالکترونیکی به فروش برساند و قیمت بلیت‌های کاغذی نسبت به بلیت‌های الکترونیکی را گران‌تر می‌فروشد، اما مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتور نظر دیگری در این باره دارد.  

خوش زرع مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتور درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بلیت‌های الکترونیکی از ۵ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان افزایش یافته است و در همه استادیوم‌ها بلیت‌ها با مبلغ ۱۰ هزار تومان فروخته می‌شود. علاوه بر این ما بلیت فروشی کاغذی در ورزشگاه یادگار امام تبریز به فروش نمی‌رسانیم بلکه اگر بلیت‌ها تا لحظه بازی به صورت الکترونیکی به فروش نرسید سیستم اینترنتی و تجهیزات لازم را در ورزشگاه یادگار امام فراهم کردیم تا در همان جا هواداران بلیت‌ها را الکترونیکی خریداری کنند و این بلیت‌ها را با قیمت ۲ برابر تهیه می‌کنند.  

او درباره قیمت بالای بلیت کاغذی  نسبت به بلیت الکترونیکی گفت: بعضی‌ها برداشت اشتباه می‌کنند و ما بلیت کاغذی نداریم. بلیت‌های الکترونیکی در همان ورزشگاه یادگار امام صادر می‌شود و برای اینکه مردم تشویق شوند که  بلیت را به صورت الکترونیکی تهیه کنند به همین علت بلیت‌هایی که در ورزشگاه تهیه می‌کنند را گران‌تر می‌خرند تا به این کار عادت کنند.  

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتور درباره سهمیه تماشاگران در بازی این تیم برابر تیم استقلال بیان کرد: به طور حتم سهمیه تماشاگران برای تیم مهمان همان ۱۰ درصد همیشگی است و در بازی با استقلال هم قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها