برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران با اوکراین قطعی نیست

تقابل شاگردان حمید استیلی با تیم امید اوکراین در ترکیه هنوز قطعی نشده است.

برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران با اوکراین قطعی نیست

تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی قرار است با هدایت حمید استیلی خود را آماده مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ کند که در بازی‌های گذشته یوز‌های جوان نتایج خوبی را کسب کردند و فوتبال دوستان امید دارند تا این تیم طلسم نرفتن به المپیک را بشکند.  

تیم ملی امید قرار است در اردوی آبان ماه به مصاف اندونزی برود و ۲ بازی تدارکاتی با این تمی انجام دهد. امید‌ها که خود را برای مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ آماده می‌کنند، در اندونزی به مصاف امید‌های این کشور می‌رود و سپس به ایران بازمی گردد. همچنین پیش از این خبر‌هایی منتشر شده بود که تیم امید در ترکیه با تیم ملی اوکراین نیز بازی دوستانه‌ای برگزار خواهد کرد که هنوز این بازی قطعی نشده است.  

  پیش از این در مهرماه به مصاف شهرخودرو رفتند و به تساوی یک- یک رسیدند. یوز‌های جوان در ادامه به دوحه قطر رفتند و با امید استرالیا بازی کردند که به پیروزی ۲ بر یک دست یافتند.  

همچنین حضور تیم ملی امید در تورنمنت تایلند لغو شد و کادر فنی درصدد است به جای حضور در این کشور به قطر بروند. یوز‌های جوان در مسابقات مقدماتی المپیک با تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان و چین هم گروه هستند و کار سختی برای صعود به المپیک دارند.  

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها