پروین: استقلال و پرسپولیس فروشی نیستند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: از زمانی که پول به فوتبال آمده شرایط فرق کرده، الان کسی به حرف ما قدیمی‌ها هم گوش نمی‌دهد.

پروین: استقلال و پرسپولیس فروشی نیستند

علی پروین درباره شرایط این روز‌های فوتبال گفت: چون پول به فوتبال آمده شرایط فرق کرده، الان کسی به حرف ما قدیمی‌ها هم گوش نمی‌دهد.

قطعا فوتبالیست‌های ما برای پایین شهر هستند و با توپ پلاستیکی فوتبال را شروع کردند که من هم همین طور بودم و بعد زمین خاکی و سپس به تیم کیان و پیکان آمدم و بعد شبانه گفتند پیکان منحل شدند.

اخبار تلویزیون و زیر نویس ها را دنبال می‌کنم و باید سریال و اخبار‌ها بیش‌تر باشد.

او‌ درباره اینکه آیا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شوند یا خیر گفت: این دو باشگاه فروشی نیست، بیایند ۵ ساله باشگاه را به فردی بدهند. خدا کند انصاری فرد از پسش بر بیاید.

بازیکنان الان هر کدام ۴ خبرنگار دارند که دیگر آن‌ها فقط به جای بازیکن حرف می‌زنند. بهتر است تیم را به انصاری فرد دهند تا او بتواند پرسپولیس را هدایت کند.

استقلال خیلی خوب بازی می‌کند و از پرسپولیس بهتر است و‌ ای کاش پرسپولیس هم جوان می‌آورد. استقلال و پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند. پرسپولیس دیروز برابر شاهین بوشهر خیلی خوب بازی کرد. فکر می‌کنم استقلال و پرسپولیس اول و دوم شوند.

او درباره سرمربی گری کی روش گفت: کی روش چه کار کرد برای تیم ملی ما؟ تیم ملی ما در هر دوره هم چهارم شد. کی روش فقط سفت گرفت وگرنه برای فوتبال ما کاری نکرد. مربیان جوان ما همانند تارتار، قلعه نویی خیلی راحت با بازیکنان بی نام بازی می‌کنند. به مربیان وطنی بیش‌تر باید اعتماد کرد.

تیم ملی ما ستاره می‌خواهد. تیم استقلال و پرسپولیس بازیکنان ستاره می‌خواهد.

کی روش، رحمتی را کنار گذاشت و زمین و زمان به کی روش گفتند رحمتی برگردد، اما نکرد. اما بودند بازیکنانی که از تیم ملی رفتند و باز بازگشتند.

پروین درباره کالدرون گفت: کالدرون هم خوب است، اما باید مربی خارجی خوب به کشورمان بیاید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها