برنامه شاگردان محمد بنا تا جام جهانی و جام باشگاه‌های جهان

تیم ملی کشتی فرنگی ایران بعد از حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان، خود را مهیای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ تهران می‌کند.

برنامه شاگردان محمد بنا تا جام جهانی و جام باشگاه‌های جهان

رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۹‌ طی روزهای ۹ و ۱۰ آذرماه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد. مسابقاتی که طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی با حضور ۸ تیم برتر مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان برگزار می شود و طبیعتا اهمیت فراوانی برای تیم ملی کشورمان خواهد داشت.

حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان چندی پیش  از استارت این تیم در روز ۱۰ آبان ماه خبر داد و گفت: بر خلاف شایعات اخیر، محمد بنا همچنان به عنوان سرمربی در راس امور قرار دارد. تیم ملی به تازگی رقابتهای جهانی را پشت سر گذاشته و کادر فنی و فرنگی کاران به زمانی برای استراحت نیاز داشتند. برنامه های ما برای المپیک مدون و آماده است و طبق زمانبندی مشخص، تمرینات بچه ها را استارت خواهیم زد.

بدین ترتیب می‌توان امیدوار بود حرف و حدیث های اخیر مبنی بر کناره گیری آقای خاص به پایان رسیده و حالا محمد بنا قصد دارد بزودی با برگزاری اردوهای آماده سازی، تیمش را برای حضور در جام جهانی تهران آماده کند.

حسن رنگرز مدیرفنی تیم های ملی کشتی فرنگی نیز در تشریح برنامه های این تیم برای حضور در جام جهانی تهران گفت:  فرنگی‌کاران تیم ملی با پیشنهاد محمد بنا دو اردوی ۱۰ روزه را تا جام جهانی در دستور کار دارند که مقدمات برپایی این اردوها فراهم شده است.

به گفته سخنگوی فدراسیون کشتی با توجه به انجام عملیات تجهیز و نوسازی خانه کشتی شماره یک که از مدتی پیش آغاز شده، اردوی شاگردان بنا برای حضور در این مسابقات در خانه کشتی شماره دو برپا خواهد شد.

از سویی دیگر، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز با توجه به زمان محدود آماده سازی فرنگی کاران تا جام جهانی تاکید کرده باید استارت اردوها را بلافاصله پس از پایان رقابتهای لیگ برتر بزند و در همین راستا نخستین اردو طی روزهای ۱۰ تا ۲۱ آبان ماه و دومین اردو نیز ۲۵ آبان تا ۴ آذرماه برگزار خواهد شد.

به گفته محمد بنا، فرنگی‌کاران ملی‌پوش بعد از رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۹ تهران، مسابقات جام باشگاه‌های جهان را هم در آذرماه سالجاری در پیش دارند و سپس باید برای حضور در جام تختی که دی‌ماه برگزار می شود خود را آماده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها