تنها دغدغه میزبانی جام تختی ازدحام جمعیت است

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه معتقد است ازدحام جمعیت برای تماشای رقابتهای جام تختی تنها دغدغه برگزارکنندگان است.

تنها دغدغه میزبانی جام تختی ازدحام جمعیت است

محمد حسین محبی در تشریح اقدامات لازم برای میزبانی رقابتهای بین المللی جام تختی  به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه بعد از امضای تفاهم نامه های لازم برای میزبانی این رویداد بین المللی بین مسئولان استان کرمانشاه و فدراسیون کشتی، اقدامات لازم را طبق برنامه استارت زدیم. ما تجربه کافی از میزبانی این مسابقات را داریم و امسال هم سعی خواهی کرد با برطرف کردن کاستی های موجود، میزبان شایسته ای برای این تورنمنت بین المللی باشیم.

وی تصریح کرد: سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برای میزبانی جام تختی در نظر گرفته شده است. سالنی که دوره های قبل هم میزبان این مسابقات بود و البته گنجایش محدودی دارد. به همین دلیل تنها دغدغه ما ازدحام بیش از حد جمعیت برای تماشای مسابقات خواهد بود که سالهای گذشته هم مشکلاتی را بوجود آورد.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه ادامه داد: البته اقدامات لازم برای تجهیز این سالن و فضای اطراف آن به خوبی در حال اجراست. با توجه به مشکلات دوره های قبلی، سعی خواهیم کرد امسال به بهترین شکل در بحث حضور تماشاگران پرتعداد و عاشق کشتی گام برداریم و با توجه به محدودیت ظرفیت سالن، مشکل خاصی را نداشته باشیم.

محبی خاطر نشان کرد: مسئولان اداره کل ورزش استان از ماه گذشته با جدیت، تدارکات وسیعی را آغاز کرده و هم اکنون نیز مشغول انجام اقدامات لازم برای میزبانی جام تختی است. خوشبختانه بحث حامیان مالی و همکاری دیگر سازمان ها و ارگان های استان هم به خوبی در حال انجام است. مطمئنا امسال هم می توانیم به بهترین شکل، میزبان این رویداد بین المللی مهم باشیم.

پیشکسوت کشتی کشورمان در پایان اظهار داشت: شهر کرمانشاه با توجه به علاقه زیاد اهالی و جوانان به رشته کشتی، نیاز به سالن مجهزتری دارد. هر چند در سطح استان سالن های بزرگ و جدیدی وجود دارد اما بحث شهر کرمانشاه و علاقمندان به کشتی با دیگر نقاط فرق می کند و مستلزم رسیدگی و توجه بیشتری است. البته وضعیت اقتصادی به گونه ای است که نمی توان انتظار چندانی از مسئولان داشت، اما امیدوارم بتوانیم در آینده ای نزدیک، اماکن مجهزی در کرمانشاه تاسیس و جوانان بیشتری را جذب ورزش کنیم.

مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای ۱۸ تا ۲۰ دی ماه سال جاری به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها