گزینه‌های نهایی سرمربیگری شاهین بوشهر مشخص شدند

با اعلام یکی از مدیران شاهین شهرداری بوشهر، گزینه‌های نهایی سرمربیگری این باشگاه مشخص شدند و ظرف یکی، ۲ روز آینده سرمربی جدید معرفی خواهد شد.

گزینه‌های نهایی سرمربیگری شاهین بوشهر مشخص شدند

 پس از آن که عبدالله ویسی از هذایت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر کناره گیری کرد، مهرداد کریمیان دستیار او به طور موقت سرمربیگری این تیم را بر عهده گرفت و در ۲ بازی که سکان هدایت تیم بوشهری را بر عهده داشت، شاهین را به نخستین پیروزی در فصل جدید رساند، اما تیمش در بازی بعدی نتیجه را به نفت مسجد سلیمان واگذار کرد.  

با این وجود مسئولان باشگاه بوشهری تمایلی به ادامه همکاری با کریمیان به عنوان سرمربی تیم ندارند و  قصد دارند سرمربی جدید را ظرف یکی، ۲ روز آینده معرفی کنند.

پیشتر از مهدی پاشازاده که از هدایت شهرداری ماهشهر کناره گیری کرده بود، به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای هدایت سفیدپوشان نام برد می‌شد، خصوصا که استعفای او از سرمربیگری شهرداری ماهشهر به این شایعه دامن زده بود، اما با بازگشت پاشازاده به تمرینات تیم ماهشهری، پرونده حضور او در شاهین شهرداری بسته شد.  

در همین حال یکی از مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد این باشگاه تنها ۲ گزینه برای سرمربیگری این تیم را مدنظر دارد که عبارت اند از نادر دست نشان و علیرضا مرزبان.

نادر دست نشان فصل گذشته هدایت سپیدود رشت را برعهده داشت و علیرضا مرزبان هم سرمربی نفت مسجد سلیمان بود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها