آذری: یک اتاق برایم در کمیته انضباطی رزرو کنند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نساجی مازندران بخشی از هویت مدیریتی من است و بازی با این تیم فوق‌العاده خطرناک است.

آذری: یک اتاق برایم در کمیته انضباطی رزرو کنند

سعید آذری  در مورد شرایط فولاد خوزستان گفت: از اینکه باشگاه فولاد را برای ادامه کار انتخاب کرده‌ام خوشحالم و از مهندس علی محمدی و هیأت مدیره ایشان تشکر می‌کنم و اکنون خوشحالم که در خدمت مردم خوب خوزستان هستم مردمی که عاشق فوتبال هستند و به خوبی فوتبال را می‌فهمند. مؤلفه‌های فوتبال پاک اینجا کاملاً به چشم می‌خورد.

وی افزود: تیم فولاد هم بازی‌های خوبی را در لیگ انجام داده و من از کادر فنی تیم و نکونام و همچنین بازیکنان تشکر می‌کنم. باید از هواداران فولاد هم تشکر کنم که به حرف‌های من اعتماد کردند وقتی با آنها صحبت کردم و گفتم برای اینکه تیم نتیجه بگیرید باید صبور باشید و آنها این مسئله را پذیرفتند که نشان می‌داد فوتبال را خوب می‌شناسند. انتخاب فولاد برای من بهترین انتخاب بود. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه هدف‌گذاری او در فولاد برای رسیدن به چه رده‌ای در لیگ برتر است، گفت: فعلاً هدف ما جنگیدن تا آخرین نفس است و می‌خواهیم جایگاه تیم را ارتقا بدهیم. قول و قراری هم به کسی نداده‌ایم اما تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و به آینده فوق‌العاده امیدواریم. اینکه بتوانیم توانمندی‌های تیم را به خوبی نشان بدهیم. سه برد خارج از خانه به دست آورده‌ایم که فکر می‌کنم این نتایج بهترین نتایج یک تیم در بیرون از خانه در این لیگ باشد. البته باید امتیازهای بازی‌های خانگی هم مال خود کنیم که این مسئله دور از دسترس نیست.

آذری در مورد دیدار روز جمعه با نساجی مازندران گفت: نساجی هفته گذشته در خانه‌اش غافلگیر شد و شکست خورد بازی با چنین تیم‌هایی فوق‌العاده خطرناک است. بخشی از هویتی مدیریتی من هم در باشگاه نساجی بوده است. یک سال در خدمت مردم خوب قائمشهر بوده‌ام و بر این تیم خوب مدیریت کرده‌ام. باخت هفته گذشته نساجی مقابل تیم خوب تراکتورسازی هم یک حادثه بود. به همین دلیل می‌گویم بازی فوق‌العاده مشکلی پیش‌رو داریم.

مدیرعامل فولاد تصریح کرد:‌ جواد نکونام سرمربی نساجی هم بوده و همین مسئله انگیزه بازیکنان این تیم را چند برابر می‌کند.نساجی هفته گذشته غافلگیر شد و این تیم افق‌های روشنی پیش‌رو دارد و برای ما حریف قابل احترامی است. بازی مقابل این تیم سخت‌کوش سخت و زیبا خواهد بود.

وی در مورد نتیجه احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون گفت: به نظر من بهتر است یک اتاق رای من در کمیته انضباطی رزرو کنند زیرا من از حقیقت‌گویی دست نمی‌کشم حتی اگر به قیمت آن شود که از فوتبال حذف شوم حقیقت را خواهم گفت. این مشکل من نیست که برخی گفتن حقیقت را با مسائل دیگر تفسیر می‌کنند. در مورد این پرونده هم ظاهراً قرار است رأیش به زودی اعلام شود و فکر می‌کنم من را جریمه مالی کرده‌اند.

آذری در مورد وضعیت بد باشگاه ذوب‌آهن گفت: فقط برای این باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها