غیبت عجیب چند تیم سرشناس در لیگ برتر والیبال

فدراسیون والیبال نام 8 تیم را برای حضور در لیگ برتر اعلام کرده که در این بین نام تیم‌های کاله، خاتم و ... به چشم نمی‌خورد.

غیبت عجیب چند تیم سرشناس در لیگ برتر والیبال

مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، فردا (چهارشنبه) از ساعت 14 و در محل فدراسیون با حضور مدیران عامل، سرپرستان و سرمربیان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال تیم‌های پیکان، راه‌یاب ملل مریوان، سایپا، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان و سپاهان، 8 تیمی هستند که در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران حضور خواهند داشت.

فدراسیون والیبال در حالی این خبر را در خروجی خود قرار داده که نام تیم‌هایی همچون خاتم اردکان، شهداب یزد، دورنای اورمیه، پیام مشهد و کاله برای حضور در لیگ برتر والیبال دیده نمی‌شود. این تیم‌ها همگی در فصل نقل و انتقالات فعال بوده و این روزها درگیر برگزاری بازی‌های دوستانه به منظور حضور پرقدرت در لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند.

رقابت‌های لیگ برتر والیبال از هشتم آبان آغاز می‌شود و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ با سرمربی تیم ملی، 24 آذر پایان نیم‌فصل اول این رقابت‌ها خواهد بود. حال باید منتظر ماند و دید که آیا سازمان لیگ سر حرف خود می‌ماند یا اینکه بازهم در لحظات آخر چند تیم را به لیگ اضافه خواهد کرد؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها