اخراج بازیکنان خارجی گل‌گهر تکذیب شد

سه بازیکن خارجی تیم گل‌گهر در کنار سایر بازیکنان این تیم به انجام برنامه‌های تمرینی کادرفنی مشغول هستند.

اخراج بازیکنان خارجی گل‌گهر تکذیب شد

تیم گل‌گهر سیرجان که روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر میزبان سپاهان بود عصر فردا راهی تهران می‌شود تا اردویی چند روزه را در پایتخت برگزار کند. شاگردان مجید جلالی طبق برنامه، یک بازی دوستانه را روز پنج‌شنبه در دستور کار دارند.

امروز خبری مبنی بر اخراج سه بازیکن خارجی گل گهر منتشر شد که این باشگاه به دلیل اینکه قرارداد هر سه بازیکن ثبت شده باید تا دلار آخر با آنها تسویه کند. این در حالی است که اورشتلیچ مدافع صربستانی که به همراه تیم گل گهر تمرین می‌کند هنوز قراردادی را ثبت نکرده، چون مجوز بازی او در لیگ برتر ایران به دلیل اینکه فدراسیون فوتبال قزاقستان آی‌تی‌سی تلیچ را در اختیار باشگاه گل گهر قرار نداده، صادر نشده است. 

حسن بدخشان سرپرست گل گهر در خصوص اخراج بازیکنان خارجی به خبرنگار ورزشی فارس، گفت: این خبر صحت ندارد، آنها همچنان در تمرینات به همراه سایر بازیکنان حضور دارند، تصمیم قطعی در خصوص آنها گرفته نشده است. مجید جلالی در جلسه‌ای با مدیران باشگاه شرکت کرد. مدیرعامل باشگاه در خصوص تعیین تکلیف این سه بازیکن نظر سرمربی را جویا شد و جلالی نیز از مدیریت باشگاه زمان و فرصت خواست تا این سه بازیکن را مورد بررسی قرار دهد، بنابراین سه بازیکن خارجی همچنان در گل گهر حضور دارند و مشغول تمرین در کنار سایر بازیکنان هستند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها