پرسپولیسی‌ها در انتظار اعلام لیست خروجی

گابریل کالدرون در شرایطی فعالیت خود در پرسپولیس را آغاز کرده که لیست بزرگسال پر این تیم شرایط را برای جذب بازیکن جدید توسط این تیم دشوار کرده است.

پرسپولیسی‌ها در انتظار اعلام لیست خروجی

گابریل کالدرون آرژانتینی رسما کار خود در پرسپولیس را آغاز کرد و در آخرین جلسه تمرینی این تیم نیز حضور یافت تا از نزدیک عملکرد بازیکنان این تیم را زیر نظر بگیرد. کالدرون در حال حاضر لیستی 29 نفره از بازیکنان را در اختیار دارد که 25 نفر از آنها در تمرین تیم حاضر هستند. علیرضا بیرانوند، بوژو رادوشوویچ، علی علیپور و احمد نوراللهی غایبین فعلی تمرینات پرسپولیس هستند که گفته می‌شود رادوشوویچ از  امروز در اختیار این باشگاه خواهد بود و به نظر می‌رسد نوراللهی نیز از  امروز در تمرینات حاضر خواهد شد و بیرانوند و علیپور در انتظار تعیین وضعیت ترانسفر خود خواهند بود.

در وضعیت فعلی، لیست بزرگسال پرسپولیس جای خالی ندارد و حتی در صورت جدایی علیپور و بیرانوند این تیم نیاز به جذب بازیکن بزرگسال به جای این دو خواهد داشت. به نظر می‌رسد نخستین اقدام نقل و انتقالاتی کالدرون در پرسپولیس، تعیین لیست خروجی این تیم پس از بررسی وضعیت بازیکنان فعلی خواهد بود چرا که جذب بازیکن جدید تنها با کنار گذاشتن برخی از نفرات فعلی ممکن خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها