برانکو به دنبال موجه کردن فسخ غیرقانونی خود

باشگاه پرسپولیس در شرایطی که پیش از این به دنبال مراسم معارفه برای گابریل کالدرون و برگزاری نشست خبری این مربی بود به یک باره اعلام کرد که این مراسم لغو شده است..

برانکو به دنبال موجه کردن فسخ غیرقانونی خود

لغو کنفرانس خبری و رونمایی از عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس به کالدرون به خاطر آن که الاهلی هنوز برانکو را رسما معارفه نکرده یعنی ادامه یک شطرنج حقوقی و متضرر شدن پرسپولیس از نظر روحی روانی و رسیدن به آرامش همه جانبه. 

برانکو اگر بر این باور است که نادیده گرفتن قرارداد سال آتی از سوی وی قانونی بوده باید که تبعات آن را هم بپذیرد و مراسم امضای قراداد و معارفه وی به شکل رسمی از سوی باشگاه الاهلی برگزار شود نه اینکه باشگاه الاهلی با به راه انداختن شطرنج حقوقی نه به نامه‌های رسمی باشگا  پرسپولیس پاسخ دهد و نه مراسم معارفه برانکو را برگزار کند و این وضعیت موجب شود پرسپولیس هم کنفرانس خبری کالدرون را لغو کند.

برانکو برای پرسپولیس زحمت بسیار کشیده و بهتر آن است همه چیز طی توافقی حل شود نه آنکه طرفین در فیفا همدیگر را ملاقات کنند. 

او مطالباتی دارد و باید آن را دریافت کند اما  خودش هم می‌داند که نادیده گرفتن قرارداد سال آتی یک تخلف بوده و به همین دلیل است که او در دو نامه ارسالی اخیر به باشگاه پرسپولیس (طبق تاکید مسوولان باشگاه) خواهان فسخ توافقی شده و معارفه‌اش هم در عربستان برگزار نمی‌شود. 

برانکو می‌تواند با عدم دریافت بخشی  از طلب سال گذشته رضایت باشگاه پرسپولیس را جلب کند و فرسایشی کردن ماجرا، طوری که پرسپولیس معارفه  کالدرون را به خاطر عدم معارفه برانکو در عربستان به تاخیر اندازد  از نظر روانی و در مسیر رسیدن به آرامش و ثبات برای پرسپولیس جالب نیست. 

برانکو اگر به خاطر عدم دریافت حق و حقوق  خود در یک فصل و کم‌لطفی و قدرنشناسی باشگاه پرسپولیس، بیم از تخریب شدنش در ایران در مسیر کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ و همچنین پیشنهاد مالی بهتر سعودی ها به الاهلی رفته نباید طوری رفتار کند که پرسپولیس بیش از این زمان را از دست دهد و به نوعی درگیر تنش‌هاو چالش‌های اینچنینی شود. 

برانکو  باید هوشیارانه‌‌تر رفتار کند و بازار کار در ایران را به این سادگی از دست نداده  و بداند اگر سعودی‌ها خیلی زود حکم به اخراج مربیان ولو گران‌قیمت و کارنامه‌دار  می‌دهند اما در ایران او همیشه مشتریان زیادی خواهد داشت و میلیون ‌ها هوادار پرسپولیس بازگشت او در سال‌های آتی به انتظار نشسته‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها