رسن به پرسپولیس تخفیف می دهد

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که طی هفته‌های اخیر اخبار مختلفی پیرامون تمدید قرارداد وی با پرسپولیس به گوش می‌رسید به تمدید قرارداد با این تیم نزدیک شده است

رسن به پرسپولیس تخفیف می دهد

مدید قرارداد بشار رسن با پرسپولیس یکی از پرسر و صداترین اتفاقات نقل و انتقالاتی پرسپولیس طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر بوده است. ماجرایی که زمستان سال گذشته با انتشار تصاویر تمدید قرارداد این هافبک عراقی با پرسپولیس آغاز شد، هر چند بعدا با اعلام برانکو و سپس خود رسن مشخص شد که توافق صورت گرفته اعتبار چندانی نداشته و طرفین برای ادامه همکاری نیاز به توافق بر سر مبلغ قرارداد خواهند داشت.

دور جدید مذاکرات دو طرف با پیشنهاد 500 هزار دلاری رسن و مخالفت باشگاه پرسپولیس راه به جایی نبرد تا بدین ترتیب رسن از پرسپولیس دور شود. با گذشت چند هفته و حضور گابریل کالدرون به جای برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس حال خبر رسیده که این هافبک عراقی با تخفیف 150 هزار دلاری به پرسپولیس حسن نیت خود را به این باشگاه نشان داده و به نظر می‌رسد با این تخفیف 30 درصدی، رسن شانس بالایی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس داشته باشد. در حال حاضر مذاکره مدیران پرسپولیس با مدیر برنامه‌های رسن در حال پیگیری است و احتمال تمدید قرارداد این هافبک 23 ساله با سرخ‌ها افزایش یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها