جلالی: داور از مسابقات بعدی شجاعانه سوت بزند

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: داور بازی امروز نخستین قضاوت خود را در لیگ برتر داشت و من دوست دارم او را تشویق کنم.

جلالی: داور از مسابقات بعدی شجاعانه سوت بزند

مجید جلالی سرمربی گل‌گهر در نشست خبری بعد از شکست این تیم مقابل سپاهان گفت: ما امروز خوب بودیم. 2 اشتباه داشتیم و وقتی مقابل تیمی مثل سپاهان بازی می‌کنی حق اشتباه نداری و اگر اشتباه کنی شدید جریمه می‌شوی. ما 2 اشتباه روی دفاع داشتیم و غیر از آن شما دیدید موقعیتی به حریف ندادیم و نیمه دوم فشار زیادی روی آنها آوردیم. این بازی تمام شد و این شروعی برای ماست.

وی افزود: این بچه‌ها نیاز به روحیه و مراقبت دارند. از مردم سیرجان و هواداران می‌خواهم این تیم را تنها نگذارند. این تیم نیاز دارد هوادار باشد. از همه هواداران تشکر می‌کنم که آمدند از آنها می‌خواهم به حریف احترام بگذارند. مطمئن باشید این تیم به امید خدا روزهای خوب پیش رو دارد. این بازیکنان امیدوارکننده هستند چون با 4 روز کار کیفیت آنها تغییر کرده است. برای بازی با پیکان 10 روز وقت داریم به همین دلیل کیفیت تیم بهتر می‌شود. از همه هواداران می‌خواهم برای بازی با پیکان ورزشگاه را پر کنند، به آنها نیاز داریم و به امید خدا آنها را خوشحال خواهیم کرد.

جلالی درباره اینکه گل‌گهر از ضربات ایستگاهی خوب استفاده نکرده، خاطرنشان کرد: شما توقع نداشته باشید این مشکلات در 4 روز حل شود. فوتبال کار می‌برد به ویژه این تیم که باید صبح و بعدازظهر کار کند اما گل‌گهر قابل پیشرفت است. من در 4 روز 5 جلسه تمرین کردیم وقتی این کیفیت را دیدیم پس کار جلو برود بهتر هم می‌شود. این بازیکنان نیاز دارند دستی برسرشان کشیده شود. روی ضربات ایستگاهی روز گذشته 20 دقیقه کار کردیم.

سرمربی گل‌گهر درباره اعتراضاتی که به داوری داشت، عنوان کرد: داور جوانی بود که نخسیتن بازی لیگ‌برتر خود را قضاوت می‌کرد و من دوست دارم او را تشویق کنم. چون او جوان است و می‌خواهد پیشرفت کند اما از او می‌خواهم دفعات بعد شجاعانه قضاوت کند.

جلالی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید به فکر جذب بازیکن در نیم‌فصل هستید، خاطرنشان کرد: ما به فکر خیلی چیزها هستیم.

سرمربی گل‌گهر درباره ارزیابی‌اش از بازیکنان خارجی گل‌گهر، تصریح کرد: امروز این سوال را آقای جواهری از من پرسید. اجازه دهید این بازیکنان را یک هفته تا 10 روز با دقت ببینم. 50 درصد به جمع‌بندی رسیده‌ام اما دوست دارم اگر در مورد چیزی نظر می‌دهم به حرفم اطمینان داشته باشم و کارشناسی باشد.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه کاپیتان تیم در لیگ دسته یک با گل‌گهر بود اما با صعود این تیم به لیگ برتر، او کنار گذاشته شده آیا این بازیکن دعوت می‌شود، تصریح کرد: دیشب او به هتل آمد و با بازیکنان شام خورد. با هم 10 دقیقه صحبت کردیم. من به او گفتم الان در تیم بازیکنانی که سن بالا هستند، زیاد هستند. این تیم باید به سمت جوانگرایی برود. این بازیکن را برای بازی نمی‌خواهیم اما بررسی می‌کنم آیا می‌توان کنار تیم او را داشت یا خیر؟ چون او زحمت کشیده و باید حرمت و جایگاه این افراد را حفظ کرد. من هم به این موضوع متعهدم.

وی درباره اعتراض قلعه‌نویی به زمین، خاطرنشان کرد: چمن زمین کمی بلند بود. اگر شما زمین‌های دیگر را ببینید این زمین مثل آزادی یا نقش جهان یا زمین امام‌رضا (ع) نیست اما از بعضی زمین‌ها بهتر است. باید بگوییم چمن را کوتاه کنند.

جلالی درباره اینکه داوری پنالتی برای گل‌گهر نگرفت و آیا شما به یک صحنه برای پنالتی اعتقاد دارید، گفت: از دوربینی که گفته بودم فیلم بگیرند نتوانستم ببینم اما از بهنام برزای که پرسیدم قسم خورد او را هول داده‌اند اما من نمی‌توانم قضاوت کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها