ترک زمین در اعتراض به نژادپرستی + عکس

در یکی از بازی‌های جام حذفی فوتبال انگلیس، بازیکنان تیم میهمان که هدف شعارهای نژادپرستانه هواداران تیم میزبان واقع شدند، اقدام به ترک زمین مسابقه کردند.

ترک زمین در اعتراض به نژادپرستی + عکس

روز گذشته (شنبه) در مراحل مقدماتی جام حذفی انگلیس (FA Cup) یک بازی میان تیم‌‌‌های فوتبال هارینگی بورو و یئوویل تاون برگزار شد که این بازی پس از توهین نژادپرستانه هواداران تیم یئوویل به بازیکنان حریف دسته هفتمی نیمه کاره رها شد.

در حالی که 25 دقیقه به پایان بازی مانده بود و مدت کوتاهی پس از اینکه تیم یئوویل از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند، بازیکنان تیم هارینگی که کاسه صبرشان از شنیدن شعارهای نژادپرستانه حریف لبریز شده بود به دستور سرمربی‌شان تام لویزو از زمین بازی خارج شدند.

این حادثه در حالی در دور چهارم مرحله مقدماتی جام حذفی انگلیس رخ داد که 5 روز پیش اعضای تیم ملی فوتبال این کشور در خانه تیم ملی بلغارستان (در مرحله انتخابی یورو 2020) هدف شعارها و رفتارهای نژادپرستانه واقع شدند و رسانه‌های انگلیسی هم واکنش تندی به این ماجرا نشان دادند.

لویزو درباره اتفاقی که رخ داد به خبرنگاران گفت که مدافع تیم او کوبی رو هدف شعارهای نژادپرستانه واقع شده است، ضمن اینکه یکی از هواداران تیم یئوویل روی دروازه‌بان تیم هارینگی، داگلاس پایتات آب دهان انداخته و به همین دلیل هم او به بازیکنانش دستور داد که زمین بازی را ترک کنند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها