پایان دوران بازیگری وین رونی در MLS‌

دوران بازیگری کاپیتان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس در لیگ دسته اول فوتبال آمریکا با خاطره‌ای نه چندان خوشایند به پایان نرسید.

پایان دوران بازیگری وین رونی در MLS‌

دوران یک سال و نیمی حضور وین رونی در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) شب گذشته (شنبه) با ثبت یک شکست برای او و یارانش به پایان رسید.

رونی و یارانش در تیم فوتبال دی‌سی یونایتد در اولین دور از رقابت‌های پلی‌آف MLS‌ میهمان تیم اف‌سی‌ تورنتو بودند که این بازی را با نتیجه 5 بر یک واگذار کردند و از صعود به مراحل بالاتر باز ماندند. به این ترتیب دوران بازیگری رونی در تیم دی‌سی یونایتد و به طور کلی فوتبال آمریکا با یک شکست تحقیر‌آمیز به پایان رسید و او آماده بازگشت به انگلیس شد، جایی که به زودی قرار است در نقش مربی - بازیکن در تیم دربی کانتی، به حرفه‌ فوتبالی‌اش ادامه دهد.

رونی 28 ژوئن سال 2018 از تیم اورتون به دی‌سی‌یونایتد پیوست و با این تیم قراردادی سه سال و نیمی بست. او در 48 بازی‌اش برای این تیم در مرحله گروهی MLS، 23 گل زد و 15 پاس گل داد. رونی ماه آگوست امسال طی توافق با مسئولان این باشگاه جواز بازگشتش به انگلیس را گرفت و به این ترتیب در حالی که بیش از مدت قراردادش باقی مانده از دی‌سی یونایتد جدا می‌شود.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها