برخی بازیکنان در حد استقلال نیستند

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: استقلال در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشت و بازیکنانی را به خدمت گرفت که در اندازه این تیم نیستند.

برخی بازیکنان در حد استقلال نیستند

بهمن طهماسبی اظهار داشت: همیشه تیم های کم نام و نشان تر مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه‌های زیادی دارند و اگر این رویارویی در جام های حذفی باشد، متعاقب آن این انگیزه‌ها بیشتر و این تیم‌ها خطرناک‌تر خواهند شد.

مهاجم پیشین فوتبال ایران که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و فجر شهید سپاسی را در کارنامه‌اش دارد در  ادامه افزود: این بازی برای استقلال هم می‌تواند بازی ساده‌ای باشد و هم بازی سختی. اگر آبی پوشان در همان دقایق ابتدایی بازی به گل برسند، کارشان نسبتا ساده می‌شود. اما در نهایت هم نتیجه عجیبی در بازی به دست نخواهد آمد و احتمالا یک پیروزی خفیف انتظار تیم استراماچونی را می‌کشد.

 پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد از عملکرد مدیران این باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت: متاسفانه در روزهایی که استقلال مربی نداشت، بازیکنانی جذب این تیم شدند که بی تعارف بگویم به خواب هم نمی‌دیدند روزی پیراهن یکی از پر افتخار ترین تیم‌های آسیا را بپوشند. متاسفانه سالهاست که بازیکن خیلی راحت به استقلال آورده می‌شود. بازیکنانی که در اندازه این تیم نیستند و قدر آن را نمی‌دانند.

وی تصریح کرد: اگر کمیته فنی مسئول جذب این نفرات است الان باید پاسخگو باشد و اگر چنین نیست، مدیرعامل باید پاسخگو باشد که این بازیکنان با نظر چه فرد یا گروهی جذب شده‌اند. 

طهماسبی خاطرنشان ساخت: استقلال مشکلات زیادی دارد و یکی از اصلی ترین مشکلات فعلی آن سوء مدیریت است. همین است که باعث شده بازیکنانی که آرزوی شان رد شدن از جلوی در باشگاه استقلال بود، به راحتی پیراهن این تیم را بر تن کنند و برای همین قدر آن را نمی‌دانند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: چارت باشگاه به طور کلی مشکل دارد و کل کادر مدیریت با هم هماهنگ نیستند. وقتی عضو هیات مدیره چیزی می‌گوید و مدیرعامل آن را تکذیب می‌کند، مدیر عامل صحبتی می‌کند و معاونش بر خلاف آن را می‌گوید و نمونه هایی از این دست، مشخص است هماهنگی لازم در مدیریت باشگاه نیست و باید تجدید نظری در بحث مدیریت شود.

طهماسبی گفت: وزارت ورزش باید مشخص کند ملاک انتخاب مدیر برای این باشگاه چیست؟ اگر مدیریت این است که می‌بینیم، من هم بلدم مدیرعامل استقلال شوم.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها