میلیچ: دوران خوبی با سردار و انصاری فرد داشتم

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره شرایط حضورش در جمع آبی پوشان پایتخت توضیحاتی داد.

میلیچ: دوران خوبی با سردار و انصاری فرد داشتم

میلیچ، بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تلفظ اسم من برای ایرانی‌ها سخت است.

او درباره شباهتی که به مسی دارد گفت: بله از وقتی فوتبال حرفه‌ای را شروع گردم در سوئد می‌گویند که من شبیه مسی و داریو سنا هستم، سنا بازیکن قهرمان من بوده است و خوشحالم من را به این دو بازیکن شباهت می‌دهند.

وقتی به سوئد رفتم ۱۸ ساله بودم و توانستم به سختی اعتماد مربیان را جلب کنم و به محبوبیت خوبی برسم.

او درباره اینکه توسط استیماچ به کروات معرفی شده و در تیم ملی حضور پیدا کرده گفت: بعد از ۲ سال حضور در سوئد به کرواسی رفتم و در آن زمان استیماچ سرمربی تیم ملی بود که مرا دعوت کرد.

میلیچ ادامه داد: اولین بازی ام در کرواسی برابر پرتغال بود که مقابل رونالدو بازی کردم. همچنین برابر مسی هم بازی کرده ام و آن بازی را باختیم.

او درباره حضور در استقلال خاطر نشان کرد: خوشحالم که در ایران با استراماچونی و در سیستم ۳ دفاع بازی می‌کنم.

بازیکن استقلال درباره هم بازی بودن با سردار و انصاری فرد ادامه داد: هر دو‌ بازیکنان و انسان‌های خوبی هستند و یادم است سردار، قرضی به روستوف آمده بود و در آنجا دوستان خیلی خوبی بودیم و بیرون می‌رفتیم، سردار فوتبالیست خیلی خوبی است و در تیم خوبی بازی می‌کند، اما انصاری فرد مشکلاتی در تیم ما داشت که خیلی بازی به او نمی‌رسید و ناراحت بود.

میلیچ درباره وضعیت این روزهای استقلال گفت: متاسفانه لیگ را به خوبی شروع نکردیم، اما باز هم می توانیم برای قهرمانی و کسب امتیاز بجنگیم و به جمع مدعی ها برگردیم، تغییرات زیادی در بازیکنان و مربیان داشتیم.

او درباره حضور در تهران گفت: تهران شهر بسیار خوبی است و خیلی خوشحالم که خانواده کنارم هستند.

میلیچ درباره محرومیتش بیان کرد: درباره محرومیتی که برایم پیش آمده خیلی ناراحتم، چون من کاری نکردم و همیشه به داور احترام گذاشتم. ای کاش فیلم بازی را ببینند و محرومیت من برداشته شود تا بتوانم برابر سایپا بازی کنم.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها