منصوریان: مس از 90 درصد تیم های لیگ برتری بهتر بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم مس از 90 درصد تیم های لیگ برتری بهتر بازی می‌کند، باید به مراتب جدی‌تر از بازی مقابل سپاهان و تراکتور باشیم.

منصوریان: مس از 90 درصد تیم های لیگ برتری بهتر بازی می‌کند

علیرضا منصوریان عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس‌ کرمان در جام حذفی اظهار داشت: به مدیرعامل ذوب آهن بابت انتخابش به عنوان مرد فولادی کشور تبریک می‌گویم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: بازی بسیار سختی داریم، جام حذفی قابل پیش بینی نیست، تک بازی است و با یک شکست حذف می‌شویم.

وی اضافه کرد: تیم مس از 90 درصد تیم های لیگ برتری بهتر بازی می کند، باید به مراتب باید جدی تر از بازی مقابل سپاهان و تراکتور باشیم.

منصوریان ادامه داد: پیش بینی مان برای جام باشگاه‌ها بود، شکل تیم مان خوب است و اگر قرار بود در سه جبهه هم بجنگیم آمادگی‌اش را داشتیم.

وی با اشاره به ساختار جوان تیم ذوب آهن تصریح کرد: قائل به ترکیب ثابت نیستم و صرفاً ستون تیم را ثابت نگه می‌دارم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان این که قهرمانی در حذفی سهل الوصول‌تر است، گفت: در جام حذفی با 5 بازی می‌توان سهمیه اصلی آسیا را گرفت، فردا روزی است که می‌توانیم یک پله دیگر به سمت قهرمانی حرکت کنیم تا با 3 بازی دیگر به قهرمانی برسیم.

وی عنوان کرد: در لیگ قهرمانان آسیا بعد از مراحل گروهی، تک ستاره‌ها هستند که تعیین کننده می‌شوند. در لیگ برتر نیز امیدمان این است که در بهمن ماه که 4 تیم بالای جدول فشار بازی آسیایی را دارند بتوانیم نتایج را جبران کنیم.

منصوریان اظهار داشت: مس کرمان خط حمله خوبی دارد اما در خط دفاعی دچار آسیب است، تقریباً از جهت خط حمله و دفاع شبیه به هم هستیم، این که کلاس ما لیگ برتر و ان ها لیگ دسته اول هستند در جام حذفی تفواتی ایجاد نمی‌کند.

وی تاکید کرد: سال گذشته 164 تغییر داشتیم تا تیم را به آسیا برسانیم، برنامه مان یک ساله بسته شده، باید بتوانیم از جوانان بازیکنان گران قیمت درست کنیم تا سال آینده کمترین تغییر را داشته باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص سابقه سرمربی مس در ذوب آهن گفت: حدود 20 تا 25 مربی داریم و همه همدیگر را می‌شناسیم، مهم این است چطور تیم را از لحاظ روانی اماده کنیم، همانطور که مجتبی حسینی قبلاً ذوب آهن بوده و با این تیم آشنایی دارد ما هم او را می‌شناسیم.

منصوریان افزود: وقتی بازیکن وارد زمین می‌شود دیگر مربی نمی‌تواند کاری انجام بدهد و هرانچه قبلاً گفته تعیین کننده است.

وی با اشاره به حضور مجدد خلعتبری در ترکیب تصریح کرد: در لیگ ما هنوز بازیکنان بزرگ و بالای 30 سال تاثیرگذارند، ما خلعتبری را از فردا خواهیم داشت، اگر بتوانند کنار جوانان محکم بازی کنند پلی برای جوانان خواهد بود.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: سال گذشته 9 یا 10 تا بازیکن جوان گرفتیم در حالی که تیم‌ها معمولاً تعداد کمتری جوان می‌گیرند و این فرصتی است برای جوان ترها که بتوانند جایگاه خودشان را تثبیت کنند.

وی در خصوص مصدومیت بوحمدان گفت: خبر خوب برای هواداران این است که مصدومیت شدید حمید بوحمدان در بازی سپاهان بهبود پیدا کرده اما در بین 18 نفر نمی‌گذاریم تا به بازی پدیده برسد.

منصوریان در پاسخ به سؤالی پیرامون شرایط تیم ملی اظهار کرد: هدف کی روش و ویلتموس یکی است اما در عملکرد تفاوت‌هایی دارند، اتفاق جالبی که در زمان کی روش رخ داد این بود که سال 2012 با میانگین سنی 33 سال تیم ملی را تحویل گرفت اما با میانگین 23 سال تحویل داد.

وی اضافه کرد: کی روش دلهره از بازی را از تیم گرفته بود به طوری که بازی مقابل اسپانیا و پرتغال انتظار برد داشتیم، او بیشتر اصرار بر بازی منطقی داشت و پایین بازی می‌کرد.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان این که ویلتموس کوهی از تجربه است، ادامه داد: سرمربی جدید تیم ملی بالا بازی می‌کند که ریسک هم دارد در مقابل تیم های سطح یک آسیا، اما در مجموع تیم ملی مسیر خوبی را به پیش می‌رود،  فارغ از نتایجی که گرفته‌ایم بازیکنانی داریم که لایق تیم ملی هستند.

منصوریان در پایان خاطرنشان کرد: کی روش زمانی که آمده بود آرام و منطقی بود اما این اواخر با کوچکترین صحبتی از کوره در می رفت، دلیلش این بود که امکانات اولیه مانند زمین تمرین مناسب در اختیارش نمی گذاشتند، ویلموتس هم فعلا آرام و منطقی است اگر اعصابش را خورد نکنند و امکانات لازم را به او بدهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها